کد خبر : 1837489 | 19 مرداد 1401 ساعت 10:17 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول یک تیم بازیکن زخمی دارد

یک بازی در فصل جدید لیگ برتر انجام شده و یورگن کلوپ همین حالا نگرانی‌های زیادی دارد. به تساوی لیورپول با فولام فکر نکنید، فهرست بلند مصدومان قرمزها نگران‌کننده است.

لیورپول یک تیم بازیکن زخمی دارد

به گزارش ورزش سه، تیاگو آلکانتارا آخرین بازیکن تیم بود که در این بازی درگیر مصدومیت شد، در واقع هافبک اسپانیایی دهمین بازیکن تیم اول باشگاه است که حاشیه‌نشین شده و برای همین خیلی‌ها از کلوپ خواسته‌اند در سه هفته فرصت باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات تیم را تقویت کند که البته احتمالش کم است. لیورپول تبدیل به یک درمانگاه شده که هر روز بیماران و مصدومان جدیدی به آن اضافه می‌شود، نگاهی به مراجعان درمانگاه سرخ‌ها می‌اندازیم:

تیاگو آلکانتارا
بعد از اینکه تیاگو مجبور به ترک زمین در کریون کاتیج شد، لیورپول امیدوار است حداکثر دو هفته این بازیکن را در اختیار نداشته باشد. البته اگر روند درمان همسترینگ تیاگو خوب پیش نرود، ممکن است به چهار هفته یا بیشتر هم بکشد. اما نگران‌کننده‌تر اینکه مصدومیت با هافبک مستعد لیورپول عجین شده، او در فصل اول حضورش در لیگ برتر 14 بازی و فصل قبل 13 بازی را از دست داد. وقتی تیاگو سرحال و آماده باشد، فوق‌العاده تأثیرگذار است برای همین جای خالی‌اش به‌شدت احساس می‌شود.

نبی کیتا
بهترین خبر برای کلوپ در مورد کیتا است که بازی با فولام را به گفته باشگاه به‌دلیل بیماری و نه کووید19 از دست داد و احتمالاً به بازی دوشنبه آینده در آنفیلد مقابل کریستال پالاس می‌رسد. ستاره اهل گینه دیگر بازیکنی است که زیاد مصدوم می‌شود اما در هفته‌های پیش رو مورد احتیاج است. با توجه به اینکه کمتر از یک سال از قراردادش باقی مانده الان وقت خوبی است که خودش را ثابت کند.

کورتیس جونز
یک بازیکن چقدر می‌تواند بدشانس باشد؟ چند دقیقه مقابل منچسترسیتی در سوپرجام بازی کرد و به گفته کلوپ به پایش فشار آمد تا جایی که دیگر نتوانسته بازی کند. لیورپول می‌گوید جدی نیست اما به نظر می‌رسد حداقل دو هفته او را در اختیار ندارند، او یک گزینه عالی برای نیمکت و مستعد حضور در ترکیب اصلی در مقاطع سخت و فشرده است.

ابراهیما کوناته
مدافع فرانسوی در جریان دیدار دوستانه هفته گذشته با استراسبورگ از ناحیه زانو مصدوم شد و احتمالاً حداقل یک ماه نمی‌تواند بازی کند. کلوپ گفته آسیب‌دیدگی او شاید به نفع ناتانیل فیلیپس و سپ فان در برگ شود که یکی یا هر دو فرصت حضور در تیم را پیدا می‌کنند اما مربی آلمانی دعا می‌کند در حال حاضر ویرجیل فان‌دایک، ژوئل ماتیپ و جو گومز سالم بمانند.

دیوگو ژوتا
ستاره پرتغالی این فصل خیلی به ندرت دیده شده، او در نخستین جلسه تمرین کامل تیم در خاور دور مصدوم شد. او در خرداد به همراه تیم ملی پرتغال دچار آسیب‌دیدگی همسترینگ شد و در سنگاپور مصدومیتش عود کرد. ژوتا امیدوار است تا سه هفته دیگر برگردد اما باشگاه روی او ریسک نمی‌کند بخصوص با در نظرگرفتن اینکه پیش‌فصل را هم کنار تیم نبوده و از نظر بدنی آماده نیست.

کاستاس سیمیکاس
بازیکن تیم ملی یونان مسابقه با فولام را به‌دلیل مشکل زانو که در اردوی اتریش برایش به وجود آمد، از دست داد اما احتمالاً می‌تواند مقابل پالاس روی نیمکت بنشیند.

الکس آکسلید چمبرلین
یک بازیکن دیگر با سابقه درخشان در مصدومیت و بدشانسی. آکسلید چمبرلین احتمالاً به خاطر آسیب همسترینگ در بازی با پالاس در سنگاپور تا دو ماه نمی‌تواند بازی کند. او تا خرداد آینده قرارداد دارد و در آخرین فصل حضورش در مرسی شاید نمی‌توانست شروعی بدتر از این داشته باشد.

کائویمین کلهر
اولین بار نیست که بازیکن تیم ملی ایرلند پیش‌فصل را به خاطر مصدومیت از دست می‌دهد. در خرداد و به همراه تیم ملی مصدومیت کشاله برایش پیش آمد و هنوز به تمرین برنگشته است. قبل از بازی سوپرجام با سیتی، کلوپ گفت این بازیکن 23 ساله دو یا سه هفته تا بازگشت فاصله دارد.

کالوین رمزی
ما هنوز خرید 5/4 میلیون پوندی از آبردین را ندیده‌ایم بعد از آنکه تمرین پیش‌فصل او را به دردسر انداخت. رمزی هنوز با هم‌تیمی‌های جدید یک جلسه کامل تمرین نکرده اما به اردوی اتریش رفت و به نظر می‌رسد به بازگشت نزدیک باشد هر چند شاید اول کارش در تیم زیر 21 سال باشد.

کاید گوردون
این جوان مستعد هم در پیش‌فصل حاضر نبود اما احتمالاً ظرف یکی، دو هفته آینده برمی‌گردد اما او هم مثل رمزی کارش را از تیم زیر 21 سال شروع می‌کند.

 

منبع:ایران ورزشی

دیدگاه‌ها