کد خبر : 1837494 | 19 مرداد 1401 ساعت 10:25 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

سیتی تکذیب کرد؛ توافقی برای فروش سیلوا نداشتیم

منچسترسیتی هر توافقی برای فروش برناردو سیلوا، هافبک این تیم، را تکذیب کرده است.

سیتی تکذیب کرد؛ توافقی برای فروش سیلوا نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت‌ها پیش در پی جذب سیلوا است و مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را با منچسترسیتی آغاز کرده است. 
این بازیکن تابستان سال گذشته به مدیران سیتی اعلام کرده بود که مشتاق جدایی از این باشگاه و حضور در فوتبال اسپانیاست تا چالش جدیدی را تجربه کند و همچنین به خانواده‌اش در پرتغال نزدیک‌تر باشد. 
با این حال شرایط مالی بارسا باعث شد که این باشگاه نتواند پیشنهادی را برای انتقال این بازیکن به نوکمپ در تابستان سال گذشته ارائه کند و سیلوا همچنان به حضور در سیتی ادامه داد.
اما بحث انتقال او به لالیگا در این تابستان بسیار جدی شد و حتی بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که این باشگاه پیشنهادی را نیز به سیتی ارائه کرده و مذاکراتی نیز انجام شده است. 

1691744
از سوی دیگر، پپ گواردیولا نیز در پاسخ به پرسش‌هایی که درباره این بازیکن از او شده بود به خبرنگاران گفت که این باشگاه مانع جدایی بازیکنانی که دوست ندارند در این تیم بمانند نخواهد شد و این بیش از پیش به شایعات دامن زد. 
این مربی اسپانیایی حتی در بازی هفته اول لیگ برتر برابر وستهام که با پیروزی 0-2 شاگردانش همراه بود، تصمیم گرفت سیلوا را روی نیمکت قرار دهد و از ایلکای گوندوغان در ترکیب تیمش استفاده کند. 
در حالی که روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بارسا برای جذب سیلوا با مبلغ 48 میلیون پوند به توافق رسیده است اما دیلی میل مدعی شد که سیتی هرگونه توافقی برای فروش این بازیکن را رد کرده است. 
گفته می‌شود مدیران این باشگاه لیگ برتری، حاضر به فروش این ستاره پرتغالی با مبلغی کمتر از 80 میلیون پوند نیستند و این ممکن است کار بارسا را برای انتقال او به نوکمپ دشوار کند.

دیدگاه‌ها