کد خبر : 1837497 | 19 مرداد 1401 ساعت 10:34 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

ماجدی: تلاش می‌کنیم در کافا قهرمان شویم

تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا بعد از تساوی 2-2 برابر ازبکستان، 4 گل به تیم افغانستان زد تا نشان دهد با انگیزه قهرمانی وارد این بازی‌ها شده است.

ماجدی: تلاش می‌کنیم در کافا قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد ماجدی مربی تیم ملی جوانان در مورد شرایط این تیم به خبرنگار ما گفت: همان طور که می‌دانید ما فرصت کمی برای تیم‌سازی در اختیار داشتیم، تقریبا نزدیک به یک ماه. در این فرصت علاوه بر گزینش نفرات توامان کار بدنسازی را روی بازیکنان انجام دادیم و در نهایت 23 بازیکن برای همراهی تیم در بازی های کافا انتخاب شدند. برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و همچنین بیماری کنار گذاشتیم و باید بگویم 23 بازیکنی که اکنون در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند بازیکنان خوبی هستند.

مربی تیم ملی جوانان، پیرامون دیدار با تیم ازبکستان که ابتدا تیم دو بر صفر عقب افتاد؛ گفت: ازبکستان در رده سنی جوانان یکی از تیم های قدرتمند آسیا به حساب می‌آید و عنوان قهرمانی دوره قبل را یدک می کشد. ما بعد از دو گلی که از این تیم خوردیم با تدابیر آقای مرفاوی آن‌ها را جبران کردیم و اگر کمی بازی ادامه پیدا می کرد گل برتری را هم می زدیم. در این بازی همه بچه ها همدل بودند. چه از بازیکنانی که در زمین بازی می کردند و چه بازیکنانی که روی نیمکت بودند. خوشبختانه کامبک خوبی در این بازی داشتیم. در ادامه تیم افغانستان را بردیم و تلاش خواهیم کرد در برابر تیم های تاجیکستان و قرقیزستان هم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت قهرمان کافا شویم.

ماجدی در پایان در خصوص بازی های مقدماتی جام ملت‌ها در بیشکک گفت: بعد از این بازی ها اگر با هماهنگی فدراسیون فوتبال باز هم موفق به انجام بازی های تدارکاتی شویم خیلی خوب است. بازی تدارکاتی خیلی کمک می‌کند و اثرگذاری‌اش در تیم بیشتر از ده‌ها جلسه تمرین است و به سبب نتایجی که به دست می آید اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد. اگر این اتفاق رخ دهد با بازی‌های خوب در مرحله مقدماتی مهیای حضور در بازی های نهایی و انشاالله کسب سهمیه جام جهانی می شویم.

دیدگاه‌ها