کد خبر : 1837521 | 19 مرداد 1401 ساعت 12:14 | 26.9K بازدید | 17 دیدگاه

محمدی:

دوست دارم بازهم به استقلال و پرسپولیس گل بزنم

محمدی، مهاجم هوادار می‌گوید تلاش می‌کند در فصل پیش رو بازهم دروازه تیم‌های بزرگ را باز کند.

 دوست دارم بازهم به استقلال و پرسپولیس گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد محمدی، بهترین‌ گلزن فصل گذشته هوادار در خصوص اردوی پیش فصل‌شان در ترکیه گفت: اردوی ترکیه خیلی خوب بود؛ بچه‌ها از لحاظ روحی شاداب شدند و سه بازی دوستانه هم انجام دادیم. این چند وقت که آنجا بودیم پنج درصد پرداختی به ما داشتند. قرار است هر ماه پرداختی داشته باشند. از لحاظ تاکتیک هم همه چیز را آقا ساکت به ما گفتند. یک اردوی مفید بود که در آینده می‌تواند به ما کمک کند‌.

او در خصوص خراب کردن پنالتی در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: من در آن صحنه پنالتی، لحظه آخر نظرم را عوض کردم وگرنه خلاف جهت حسینی می‌زدم. بالاخره فوتبال است و رونالدو هم پنالتی خراب می‌کند. در زمان پنالتی برایم اهمیتی ندارد چه کسی در دروازه ایستاده و خراب شدن پنالتی‌ام ربطی به استرس حضور سید حسین حسینی نداشت.

محمدی راجع به گلزنی به تیم‌های بزرگ در فصل گذشته اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد به استقلال و پرسپولیس گل بزند. پارسال به آنها گل زدم و امسال هم دوست دارم این اتفاق بیفتد ولی اول موفقیت تیمم مهم است و در کنارش سعی می‌کنم موفقیت فردی هم به دست بیاورم.

او در پایان گفت: آقا ساکت الهامی من را در خط حمله برای کمک به تیم خیلی آزاد می‌گذارد. من از کار با او لذت می‌برم، کارهای باارزشی که برایم کردند باعث شد در هوادار ماندگار شوم. از کادرفنی پارسال، آقای رضا عنایتی هم تشکر می‌کنم چراکه اگر آنها نبودند من اصلا دیده نمی‌شدم. من زندگی فوتبالی‌ام را مدیون آنها هستم.

دیدگاه‌ها