کد خبر : 1837539 | 19 مرداد 1401 ساعت 13:09 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

در جریان حمله سارقان؛ کاپیتان آژاکس مجروح شد

دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس، در نزدیکی محل سکونتش هدف حمله سارقان قرار گرفت.

در جریان حمله سارقان؛ کاپیتان آژاکس مجروح شد

به گزارش "ورزش سه"، حمله سارقان مسلح به بازیکنان و منازل آن‌ها در طول سال‌های گذشته بارها تکرار شده و تادیچ آخری قربانی این اتفاق بوده است. 
این بازیکن چهار سال قبل از ساوتهمپتون به آژاکس پیوست و از آن زمان به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. او به این تیم کمک کرد که سه قهرمانی در لیگ هلند به دست آورند و جایگاهش را در ترکیب این تیم تثبیت کرد. 
حالا روزنامه هلندی De Telegraaf خبر داده است که این بازیکن چند روز قبل با اتفاقی ترسناک و ناراحت کننده روبرو شده و دچار جراحت جزئی نیز شده است. 

1733849
به گفته این روزنامه، دو سارق مسلح که کلاه ایمنی بر سر داشتند تا شناسایی نشوند، مقابل منزل تادیچ به او حمله کرده‌اند و ظاهرا هدف آنها دزدیدن ساعتی بوده است که این بازیکن در آن روز به دست داشت.
این اتفاق در بازه زمانی بین 27 و 28 جولای رخ داده است و زمانی که این بازیکن صربستانی از ماشین پیاده می‌شود متوجه می‌شود که شرایط خوب نیست و سعی می‌کند از دست این دو سارق فرار کند اما مجبور به درگیری با آنها می‌شود و پس از چند دقیقه کشمکش که با مجروح شدن او همراه بود، سارقان به هدف‌شان می‌رسند و به سرعت متواری می‌شوند. 
این اتفاق یک روز پس از گلزنی تادیچ در جریان پیروزی 1-3 برابر شاختار دونتسک در دیدار دوستانه پیش فصل رخ داد. هنوز خبری از هویت این سارقان در دست نیست.

دیدگاه‌ها