کد خبر : 1837542 | 19 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 94.8K بازدید | 18 دیدگاه

از محرومیت تا خرید جدید؛ 24 ساعت سرنوشت‌ساز

یحیی و پرسپولیس منتظر دو خبر حساس (عکس)

یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.

یحیی و پرسپولیس منتظر دو خبر حساس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 72 ساعت تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده، یحیی گل‌محمدی همچنان در انتظار خرید مهاجم خارجی از سوی مدیران این باشگاه است. معادله‌ای که انتظار می‌رفت با جذب سجاد شهباززاده و کاسیانو دیاز حل شود با حضور گزینه‌های بیشتر نظیر گادوین منشا، لوکادیا، آلف مانگا و... نیز حل نشد تا حالا سرخپوشان با ترکیب فصل گذشته به استقبال خط دفاعی حریفان بروند.

با این حال در آستانه شروع لیگ برتر، اخبار و شایعات از مراحل نهایی انتقال مهاجم موردنظر یحیی به پرسپولیس خبر می‌دهند اما با این حال در صورتی که تا شروع لیگ برتر امضای قرارداد انجام نشود، حتی احتمال دارد او به بازی فولاد هم نرسد و حداقل دو بازی فصل را از دست بدهد. این در شرایطی است که برای آمادگی و هماهنگی با اعضای تیم، شاید چند هفته دیگر هم زمان صرف شود.

از طرف دیگر محرومیت باقی مانده یحیی گل‌محمدی از فصل گذشته باعث شده تا او در اولین بازی فصل روی نیمکت حضور نداشته باشد و دستیار جدید او سیدجلال حسینی هم به دلیل شرکت در کلاس‌های مربیگری، احتمالا مسافر اصفهان نخواهد شد تا اوسمار لاس و کریم باقری به عنوان مربی عنان کار را در دست بگیرند. البته یحیی در این مدت نشان داده که علاقه زیادی به کار محمد عسگری آنالیزورش دارد و احتمالا نقش او در فصل جاری پررنگ‌تر خواهد شد.

1733850

با این حال باشگاه پرسپولیس درخواست استیناف خواهی خود را به این کمیته ارائه کرده و باتوجه به فرصت اندک باقی مانده، امیدوار است که کمیته استیناف هرچه سریعتر در این مورد تصمیم‌گیری کند تا شاید با بخشش جریمه 30 میلیونی گل‌محمدی، محرومیت تعلیقی او هم غیرفعال شود.

دیدگاه‌ها