کد خبر : 1837568 | 19 مرداد 1401 ساعت 16:42 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

قاسمی نژاد:

امیدوارم بدی‌هایی که در حق امین شد جبران شود

قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.

امیدوارم بدی‌هایی که در حق امین شد جبران شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاسمی‌نژاد در آخرین روزهای نقل و انتقالات به مس کرمان پیوست؛ وی در خصوص فصلی که پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: فصل قبل برای من پر فراز و نشیب بود. نیم فصل اول را در فولاد بودم و خوب هم کار کردم و چند پیشنهاد داشتم ولی به دلیل شرایط خانوادگی می‌خواستم که به تهران بیایم و پیکان را انتخاب کردم. شرایطی پیش آمد که به آن هدفی که داشتم نرسیدم و تصمیم گرفتم مسیرم را عوض کنم و برای همین مس کرمان را انتخاب کردم.

او در مورد انتخاب مس کرمان ادامه داد: آمده‌ام که کمک کنم. خودم هدف بزرگی دارم و هر جا  بودم به هدفم پایبند بودم و برایش زجر کشیدم. امیدوارم امسال بتوانیم با شرایطی که وجود دارد و اینکه همه تیم‌ها خوب هستند؛ به مجموعه مس کرمان کمک کنم و اینکه همدل و هم صدا کار کنیم و در پایان فصل بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن در خصوص دیدار ابتدایی‌شان در لیگ  با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: همه تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند. تمام بازی‌ها سخت است. هر تیمی بیشتر تمرکز و تلاش کند می‌تواند موفق‌تر باشد. ما هم تیم یکدست و جوانی داریم. مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای تیم و مجموعه مس می‌افتد. 

وی در خصوص وضعیت پسر عمویش، امین قاسمی‌نژاد که امسال در پیش فصل کمی چالش داشت؛ گفت: امین هم بازیکن خوب و با کیفیتی است. نباید از کیفیت فنی او غافل شویم. من با او در ارتباط هستم و می‌دیدم که چقدر اذیت می‌شود. امیدوارم امسال بتواند جواب تمام بدی‌هایی که در حقش شد؛ با بازی‌های خوبش بدهد و من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

قاسمی‌نژاد یادآور شد: از تمام کسانی که در این مسیر کمکم  کردند؛ به خصوص خانواده‌ام که در این چند وقت خیلی اذیت شدند؛ تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها