کد خبر : 1837595 | 19 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 13.5K بازدید | 11 دیدگاه

وین رونی: هالند سلطان مهاجمان لیگ برتر خواهد شد

وین رونی با ستایش از ارلینگ هالند، مهاجم جدید منچسترسیتی، می‌گوید او به یکی از بزرگان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

وین رونی: هالند سلطان مهاجمان لیگ برتر خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، و یکی از گلزنان برتر شیاطین سرخ در سال‌های گذشته در ستون خود برای روزنامه ساندی‌تایمز به ستایش از ارلینگ هالند، گلزن نروژی منچسترسیتی پرداخت.

1733294

وین رونی ابتدا به عملکرد هالند در اولین دیدار خود با پیراهن سیتی، در دیدار کامیونیتی‌شیلد، اشاره کرد و گفت با منتقدان مهاجم نروژی موافق نیست که او در دیدار مقابل لیورپول عملکرد خیلی ضعیفی داشت. رونی در ستون خود نوشت:" کسانی که از عملکرد هالند در بازی هفته گذشته انتقاد می‌کنند حتما یک بازی دیگر را تماشا کرده‌اند. من در همان بازی مهاجمی را دیدم که مطمئنم در لیگ برتر می‌درخشد و به یکی از بزرگترین مهاجمین این لیگ تبدیل می‌شود. کسی که جام‌های قهرمانی برای سیتی به‌دست می‌آورد. لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند هر تیمی را شکست دهد ولی سیتی این روزها بازیکنان بهتری دارد و تیم بهتری است".

1733932

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه به بازی منچسترسیتی در هفته اول لیگ برتر مقابل وستهام پرداخت و با اشاره به دو گلی که هالند در این بازی به ثمر رساند نوشت:" هالند برای این لیگ فوق‌العاده است. اگر بخواهم او را به مهاجمان سابق لیگ برتر مقایسه کنم می‌شود شباهت‌هایی بین او با آلن شیرر، ابراهیموویچ و دروگبا دید. ولی واقعیت این است که تا کنون کسی را نداشتیم که دقیقا مثل او باشد. ارلینگ مهاجمی با جثه‌ بزرگ است که همه خصوصیت‌هایش به قدرت خلاصه نمی‌شود. شک ندارم هالند در انگلیس گل‌های خیلی زیادی می‌زند و سیتی با او در کورس قهرمانی امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت".

دیدگاه‌ها