کد خبر : 1837626 | 19 مرداد 1401 ساعت 23:41 | 67.8K بازدید | 99 دیدگاه

بیانیه استقلال: هفته اول دور برگشت بدون‌تماشاگر باشد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خواستار برگزاری دیدارهای هفته اول دور برگشت، بدون حضور تماشاگران شد.

بیانیه استقلال: هفته اول دور برگشت بدون‌تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که انتظار می رفت دیدارهای هفته نخست لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود و شور و شوق میان هواداران تیم ها برای دیدن دوباره بازی های تیم محبوبشان به اوج خود رسیده بود، اما تصمیم ناگهانی سازمان لیگ باعث شد حداقل در هفته نخست از فصل جدید این اتفاق رخ ندهد.

ظهر امروز بود که سامانه بلیت فروشی رقابت های لیگ برتر، اقدام به فروش بلیت برای مسابقه میان استقلال و سپاهان کرد اما پس از گذشت ساعاتی و فروش چند هزار بلیت، ناگهان این مسابقه از سایت مذکور حذف شد و هیچ دیداری برای بلیت فروشی وجود نداشت.

در نهایت نیز سازمان لیگ با انتشار بیانیه ای و به دلیل آنچه که "اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها" نامیده شده بود، اعلام کرد که دیدارهای هفته نخست لیگ برتر از جمله بازی استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

این مسئله با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد. آبی پوشان با صدور اطلاعیه ای مدعی شدند که باید اولین بازی خانگی تمامی تیم ها و یا هفته اول دور برگشت نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

در متن این بیانیه آمده است:

بدون تماشاگر شدن دیدار استقلال - سپاهان به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر لطمه بزرگی به منافع باشگاه استقلال وارد می‌کند. از همین رو اقدام‌های جایگزین هم نمی‌تواند به طور کامل این ضرر و لطمه را جبران کند.

با این‌حال برگزاری اولین بازی خانگی تیم‌ها بدون تماشاگر و یا برگزاری بازی‌های هفته اول دور برگشت بدون حضور تماشاگر، کمترین اقدام در واکنش به این موضوع است. باشگاه استقلال با جدیت و اهتمام خواستار برقراری عدالت و انصاف در برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها