کد خبر : 1837639 | 20 مرداد 1401 ساعت 09:20 | 21.5K بازدید | 19 دیدگاه

پرز: با وجود این مهاجمان، هیچ خرید جدیدی نداریم!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، می‌گوید با توجه به عملکرد مهاجمان تیمش هیچ نگرانی‌ای حتی از مصدومیت کریم بنزما ندارد.

پرز: با وجود این مهاجمان، هیچ خرید جدیدی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار سوپر جام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به خانه ببرد. 
برخلاف انتظار بسیاری از تماشاگران و فوتبال‌دوستان، داوید آلابا گل اول این بازی را به ثمر رساند و بنزما نیز درخشش همیشگی‌اش در چند سال اخیر را بار دیگر به نمایش گذاشت و زننده گل دوم تیمش بود. 
پرز پس از پایان بازی درباره این قهرمانی به خبرنگاران گفت:« ما فصل قبل عملکردی فوق العاده داشتیم. کادر فنی و بازیکنان ما واقعا عالی هستند. همه هواداران رئال از این قهرمانی خوشحال هستند. برنابئو خالق این باشگاه بوده است و من همیشه سعی دارم که روند او را دنبال کنم.»

1715471


رئیس این باشگاه در پاسخ به سوالی درباره خریدهای بارسلونا اظهار داشت:« من فکر می‌کنم باشگاه بارسا یکی از بزرگترین سازمان‌های دنیا در کنار رئال مادرید است. بازگشت آنها به سطح اول فوتبال به نفع همه از جمله فوتبال اسپانیا و دنیا است.»
او درباره شرایط فعلی این تیم و احتمال جذب بازیکنان بیشتر اضافه کرد:« ما باید به تمرین و مدیریت درست این بازیکنان ادامه دهیم. دیگر برنامه‌ای برای خرید بازیکنان جدید نداریم. حتی مصدومیت احتمالی بنزما هم من را نگران نمی‌دهد. به مهاجمانی که داریم نگاه کنید! بنزما سال گذشته هم شایسته دریافت توپ طلا بود اما امسال دیگر بحثی در این باره وجود ندارد.»
پرز با اشاره به اهداف رئال برای فصل جدید گفت:« ما نمی‌توانیم هر سال در تمامی رقابت‌ها قهرمان شویم اما قصد دارم همچنان برای خوشحالی و رضایت هوادارانی که از ما حمایت می‌کنند تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها