کد خبر : 1837646 | 20 مرداد 1401 ساعت 10:37 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم مقابل استقلال هواداران خود را داشته باشیم؛

بارانی: دوران سربازی من فوق‌العاده بود

هافبک ملوان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید را یک مسئولیت بسیار مهم دانست.

بارانی: دوران سربازی من فوق‌العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندر انزلی به عنوان یکی از تیم های تازه وارد لیگ برتر، روز جمعه اولین بازی خود را مقابل پیکان انجام خواهد داد. صادق بارانی، کاپیتان این تیم در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط ملوان گفت: تمرینات خود را کمی دیر شروع کردیم با این وجود در فرصتی که داشتیم به خوبی کارهای تاکتیکی و بدنسازی را انجام داده و آماده شروع مسابقات هستیم. بی صبرانه منتظر شروع لیگ و دیدن هواداران که همه جوره ما را حمایت کردند، هستیم.

"یک سربازی دلنشین داشتی که به صعودی مهم انجامید و امسال با ملوان به لیگ برتر برگشتی." بارانی در واکنش به این موضوع گفت: از 11 سال پیش که بازی در رده بزرگسالان را شروع کردم تا همین سال گذشته نگران سربازی بود که به فوتبالم لطمه ای وارد نشود. حواس خدا همیشه به همه بنده های خود است. من هم شامل لطف خدا شدم و توفیق این را داشتم که سربازی برایم یک دوره فوق العاده بود و یک صعود شیرین را هم در آن تجربه کردم.

او در خصوص بازی با پیکان در هفته اول لیگ برتر افزود: من 6 سال کاپیتان پیکان بودم و سال های خیلی خوبی آنجا پشت سر گذاشتم. از ملاقات با بعضی از دوستان قدیمی خیلی خوشحالم. پیکان تیم خوبی است ولی ما هم امسال بازیکنان خوبی جذب کردیم و در کنار نفرات قبلی، جزو بهترین های ایران به شمار می رویم. قطعا پیکان هم کار سختی مقابل ما خواهد داشت.

1734036

بارانی بعد از جدایی رستمی، کاپیتان ملوان به شمار می رود و در فصل جدید بازوبند را به بازو خواهد بست. او در مورد این اتفاق تاکید کرد: بازوبند کاپیتانی ملوان قبل از من دست بزرگانی چون مرحوم قایقران، آقایان زارع، نوری و ... بوده است. این باعث افتخار من است و در کنار آن وظیفه سنگینی هم خواهم داشت. تمام تلاش خودم را خواهم کرد که در هر نقشی برای ملوان مثمر ثمر باشم.

کاپیتان ملوان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای میزبانی از استقلال در هفته دوم فراهم شده گفت: مسئولان شبانه روزی تلاش می کنند که انشالله در هفته دوم پذیرای استقلال باشیم و امیدواریم که این اتفاق بیافتد و تماشاگران خوب خود را در انزلی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها