کد خبر : 1821507 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 13:35 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

جشن بزرگی در انزلی به پا می‌کنیم

بارانی: هیچ‌کدام نمی‌توانیم جای سیاوش و مرادمند باشیم

انتظار کشیدن برای صعود از ۲۰ ساعت پست دادن در سربازی سخت تر است؛ این جمله را بازیکن سرباز ملوان می گوید.

بارانی: هیچ‌کدام نمی‌توانیم جای سیاوش و مرادمند باشیم

به گزارش "ورزش سه"، صادق بارانی بعد از چند سال حضور در لیگ برتر به واسطه سربازی در لیگ یک و تیم ملوان حاضر شد و اکنون شرایط خوبی را به همراه نماینده انزلی تجربه می‌کند و فاصله زیادی با دوباره لیگ برتری شدن ندارد.
این بازیکن در مورد دیدار حساس روز گذشته با مس کرمان به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. تعداد تماشاگران زیادی هم که آمده بودند واقعا خوشحال کننده بود، امیدوارم ادامه دار باشد. از لحاظ فنی هم چون بازی حساسیت زیادی داشت معمولاً این جور بازی ها قشنگ از آب در نمی آید ولی فکر می‌کنم کسانی که به ورزشگاه آمده بودند از نمایش هر دو تیم لذت بردند. کسب یک امتیاز بیرون از خانه برای ما بد نبود و اینکه امیدوارم صدرنشینی ما تداوم داشته باشد.
او در در مورد موقعیت هایی که هر دو تیم داشتند ولی تبدیل به گل نشد، ادامه داد: ما چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کردیم و حریف هم دو سه موقعیت خوب داشت که فکر می‌کنم رضا حیدری خوب کار کرد. کلا امسال در طول فصل خیلی برای ما خوب کار کرده و ۱۷ کلین شیت دارد البته تمام بچه ها خوب بودند و همان طور که گفتم یک امتیاز هم برای ما بد نبود و بازی جذابی بود.
این بازیکن در مورد صحبت مازیار زارع مبنی بر اینکه هر جای ایران می روند آرزوی صعود ملوان را دارند عنوان کرد: تیم امسال ما واقعاً این پتانسیل را دارد که در لیگ‌برتر حتی رتبه تک رقمی کسب کند چون ما از یک کادر قوی و بازیکنان با کیفیت برخوردار هستیم. فکر می کنم جای ما در لیگ برتر خالی است، چند سال هم هست که ملوان از سطح اول فوتبال دور است. مطمئن باشید ما امسال به لیگ برتر صعود و جشن بزرگی در انزلی برپا می کنیم.
وی در مورد رقابت با مس کرمان برای قهرمانی در لیگ یک توضیح داد: هدف ما این است امسال قهرمان لیگ یک شویم.

1708947
بارانی در مورد اینکه دوران سربازی در ملوان چطور می‌گذرد اظهار کرد: ما هم طبق روال سرباز های دیگر چند روز یکبار باید به پادگان برویم و خودمان را معرفی کنیم ولی اکثرا سر تمرین هستیم. سربازی مسئله ای است که همه فوتبالیست ها باید یکروز بروند و دامن گیر همه می شود. ما که می گذرانیم ولی امیدوارم جوان های دیگر حداقل درگیر مشکل سربازی نشوند، نمی گویم نروند همه باید بروند و سربازی مقدس است اما انشاالله قانونی برای فوتبالیست ها بگذارند که هم بتوانند سربازی را بگذرانند و هم در تیم خودشان فوتبال بازی کنند یا اینکه صبح به پادگان بروند و بعد از ظهر در تمرین حضور پیدا کنند. اتفاقی بیفتد که در نهایت به نفع جامعه ورزش شود. رفتن به سربازی یک وظیفه است. سربازی ما هم سختی های خودش را دارد و اینگونه نیست که فکر کنید خیلی راحت است. همینکه یک شهر منتظر هستند تیم ما بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کند فکر می کنم از ۲۰ ساعت پست دادن در روز سخت تر باشد.
بازیکن ملوان در مورد دوباره هم تیمی شدن با سیاوش یزدانی در ملوان گفت: سیاوش دوست خیلی قدیمی من است. متاسفانه در شرایط بدی سرباز شد، فوتبالیست سال های سال سختی می کشد که به جایگاه خوبی برسد و اینکه در دو روز همه چیز را از دست بدهد فکر می کنم خیلی سخت باشد. ما هیچ کدام نمی توانیم خودمان را جای یزدانی و مرادمند بگذاریم. اگر از فوتبالیست فوتبال را بگیریم یعنی عمرش را از او گرفتیم‌. امیدوارم شرایطی پیش بیایید که هم سیاوش و هم حسین ضرر نکنند و فوتبالشان لطمه نبیند. 
او در مورد عملکردش در این فصل گفت: من ۴ گل زدم ولی واقعا فرق ندارد چه کسی گلزنی کند. حمید کاظمی و شهرام سالاری شانس آقای گلی دارند، هر دو از دوستان من هستند اما با توجه به اینکه حمید هم تیمی من است دوست دارم او امسال آقای گل بشود. 
بارانی در پایان در مورد دیدار با خیبر در هفته آینده افزود: خیبر تیم چهارم جدول و تیم خوبی است ولی ما در زمین خودمان و برابر تماشاگران بازی می کنیم، محکوم به برد هستیم و صد در صد برای سه امتیاز به زمین می رویم.

دیدگاه‌ها