کد خبر : 1837650 | 20 مرداد 1401 ساعت 10:54 | 15.7K بازدید | 10 دیدگاه

برای کسب تجربه آمده‌ایم؛ بحرین مدعی قهرمانی است

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران، معتقد است که تیمش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی شکست خورده است.

برای کسب تجربه آمده‌ایم؛ بحرین مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان والیبال ایران که در رقابت‌های کشورهای اسلامی شروع خوبی را تجربه کرده و در گام اول پاکستان را شکست داده بود، امروز صبح در مسابقه دوم خود به مصاف بحرین رفت اما شکست غیرمنتظره‌ای برابر این حریف خود تجربه کرد.

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران بعد از شکست تیمش مقابل بحرین گفت: فکر می‌کنم بازی امروز تجربه بسیار خوبی برای بچه‌ها بود چرا که با تیم بزرگسالان بحرین که تیمی متمایزتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، بازی کردیم.

به جرات می‌گویم این تیم بحرین یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است. در این بازی، بازیکنان ایران با هیجان بسیار بالا و تجربه کم ظاهر شدند و  نکاتی که کادرفنی آنالیز کرده بود را متاسفانه در زمین انجام ندادند و تیم بحرین بهتر از ایران بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: برای کسب تجربه به این رقابت‌ها آمده‌ایم و از این باخت هم می‌شود تجربه خوبی گرفت و هدف اصلی تیم بازی‌های خوب و‌ کسب نتیجه در مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

مومنی مقدم درباره بازی فردا مقابل تیم قدرتمند چین گفت: چین با ترکیب کامل لیگ ملت‌ها در این تورنمنت حضور پیدا کرده و فکر می‌کنم ای وی سی کاپ آخرین مسابقات آسیا در سال جاری باشد، بنابراین تیم‌هایی مثل چین، کره‌جنوبی و حتی ژاپن که با ترکیب اصلی به این رقابت‌ها آمده‌اند به دنبال سکو و مدال هستند. تلاش تیم ایران این هست که مقابل تیم پرمهره چین بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بچه‌ها از این بازی هم تجربه کسب کنند.

دیدگاه‌ها