کد خبر : 1837661 | 20 مرداد 1401 ساعت 11:51 | 39K بازدید | 47 دیدگاه

این هوادار رئال برای همه کری می‌خواند (عکس)

بنری که یک هوادار در دیدار شب گذشته رئال مقابل آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشت، توجه زیادی را جلب کرد.

این هوادار رئال برای همه کری می‌خواند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-0 آینتراخت را از پیش رو بردارد و به چهارمین جامش در چند ماه اخیر برسد. آنها پیش از این در سوپرجام اسپانیا، لالیگا و چمپیونزلیگ هم به قهرمانی رسیده بودند.
این موفقیت های رئال در حالی رقم خورد که بارسلونا فصل کابوس واری را سپری کرد و تنها امیدواری هواداران این تیم لغزش رئال بود که تنها در کوپا دل ری اتفاق افتاد.
در این بین صعود عجیب و غیرمنتظره رئال تا فینال چمپیونزلیگ بود که بیش از همه باعث تعجب و احتمالا ناراحتی هواداران بارسا شد. رئالی ها چند بار تا آستانه حذف پیش رفتند اما هر بار به شکلی عجیب بازگشتی درخشان داشتند و در نهایت با پیروزی مقابل لیورپول قهرمان شدند.
این هوادار رئال از این سوژه استفاده کرد و روی بنری که به شکل موتور سرچ گوگل طراحی شده، نوشت:" پیراهن‌های خارج از خانه بارسا در فصل 22-2021" که اشاره‌ای طعنه آمیز به طرفداری بارسایی ها از حریفان رئال بود.

1734044

نکته جالب اینکه این بنر را هواداری به هلسینکی برده بود که در فینال چمپیونزلیگ پیراهنی با نام کیلیان امباپه در دست داد که پشت آن نوشته شده بود "صفر چمپیونزلیگ". آن دیدار چند روز بعد از تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با پی اس جی برگزار شده بود و این هوادار این بازیکن را که به جای رفتن به رئال، ترجیح داد در پاریس بماند، اینطور به سخره گرفته بود.

1734045

دیدگاه‌ها