کد خبر : 1837672 | 20 مرداد 1401 ساعت 12:34 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام رسمی از سوی مدیر کل؛

نگهداری از استادیوم وطنی به نساجی واگذار می‌شود

نساجی در دیدار نخست فصل جدید لیگ برتر فردا باید در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان باشد.

نگهداری از استادیوم وطنی به نساجی واگذار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، البته از آنجایی که دیدارهای هفته نخست لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود تیم نساجی در صورت برگزاری بازی در استادیوم وطنی هم باید بدون حضور تماشاگر پذیرای تیم کرمانی بود.

اما با وعده های داده شده از سوی حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران تیم نساجی می تواند از هفته سوم که بازی با ملوان است در استادیوم شهید وطنی به میدان بیاید.

حسن رنگرز بعد از ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان نایب رئیس، پیرامون استادیوم شهید وطنی گفت: از حمایت های سجادی، وزیر ورزش و حسینی پور، استاندار قدردانی می‌کنم. بعد از سفر اسفندماه رئیس جمهور، از این پروژه حمایت شد و استادیوم آماده افتتاح است. حوزه مربوط با ابنیه آن انجام شده؛ آنچه محل بحث است کیفیت چمن است. بنا داریم استادیوم را در اختیار نساجی بگذاریم و بعد از آن نگهداری چمن بر عهده باشگاه است. مقرر شد با نظر کارشناسی اخذ شده و دغدغه باشگاه، میزبانی با تاخیر انجام شود تا چمن آماده شود. به سبب حفظ و حراست از این پروژه ملی این تصمیم گرفته شد وگرنه الان چمن این آمادگی را دارد که مسابقات در آن برگزار‌ شود. به نظر می‌رسد از هفته سوم و بازی با ملوان می‌توانیم میزبان باشیم. مقرر شده بود فقط چمن تعویض شود اما یک سری عملیات با توجه به نیاز ها و آسیایی شدن باشگاه باعث شد مکلف شویم عملیات در بحث های مختلف از جمله سیستم صوت و لوکس ورزشگاه، بهسازی VIP و پیست تارتان هم اضافه شود و به همین دلیل کار به درازا کشیده شد. بعد از ۷۰ میلیارد هزینه به روزهای پایانی خود نزدیک شده و هفته سوم آماده افتتاح خواهد بود.

دیدگاه‌ها