کد خبر : 1837677 | 20 مرداد 1401 ساعت 12:53 | 64.8K بازدید | 351 دیدگاه

کدام گزینه را ترجیح می‌دهید؟

نظرسنجی ورزش سه: شما رئیس فوتبال را انتخاب کنید

با معرفی سه نامزد نهایی، انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.

نظرسنجی ورزش سه: شما رئیس فوتبال را انتخاب کنید

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیرالله محمدی سه چهره‌ای هستند که حضورشان در انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور منعی از نظر قانونی ندارد. البته گفته می‌شود که هنوز بحث استعلام نهادهای چهارگانه در‌ مورد این سه نفر باقی مانده است اما در نهایت بعید است که این ترکیب تا روز انتخابات دست بخورد.

سه چهره‌ای که در انتخابات پیش رو با هم رقابت خواهند کرد سوابق مختلفی در فوتبال ایران دارند؛ مهدی تاج یک مدیر کلاسیک اصفهانی و چهره‌ای است که بعد از مدیریت در تیم‌های سپاهان و ذوب آهن با مدیریت روزنامه جهان فوتبال و همکاری با روزنامه‌نگاران مشهور ورزشی به مرور در فوتبال ایران تبدیل به یک اسم قابل اعتنا شد و در دوران پس از کمیته انتقالی در فوتبال ایران، پست‌های مختلفی را ازجمله ریاست سازمان لیگ و ریاست فدراسیون تجربه کرده است.

او که سه سال پیش در شرایطی که به نظر می‌رسید به او تحمیل شده است، از سمت خود کنار رفت با تجدید قوا، تازه نفس به میدان بازگشته و شاید جدی‌ترین نامزد پست ریاست فدراسیون به شمار می‌رود.

1734060

رقیب اول او در انتخابات میرشاد ماجدی، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال است که به‌عنوان رئیس مستقر جانشین شهاب‌الدین عزیزی خادم شده است. ماجدی که حضورش در فدراسیون اتفاقا در همین دوره مهدی تاج اتفاق افتاده در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه انتخاب شد و بعد از عزل پر سر و صدای عزیزی خادم جای او را به‌عنوان سرپرست فدراسیون گرفت. او به‌عنوان برگزارکننده انتخابات فدراسیون چندان در مورد انتخابات اظهارنظر خاصی انجام نداده و به دنبال رایزنی‌ها و لابی‌ها برای حفظ پستی است که 6 ماه در آن تجربه دارد.

1718185

نفر سوم، عزیزالله محمدی رئیس پیشین سازمان لیگ و مدیرعامل سابق باشگاه فجرسپاسی است؛ چهره‌ای که سابقه طولانی در فوتبال ایران دارد و در دوره ریاست محمد دادکان، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال نیز بوده است. عزیزالله محمدی ساکت‌ترین و بی جنجال‌ترین چهره انتخابات فدراسیون فوتبال بوده و با نوابی که برای خود انتخاب کرده به دنبال سازماندهی آرا و بردن گوی رقابت در روز برگزاری مجمع است.

1726040

انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال یکی از مهمترین‌ها در دوران اخیر فوتبال ملی است چرا که فاصله کم این‌ انتخابات با انجام رقابت‌های جام جهانی و سپس جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ لزوم برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و عمل‌گرایی را بیش از گذشته آشکار می‌سازد و فوتبال ایران به رئیسی احتیاج دارد که حتما در نهایت قوت و سیاست کار را پیش ببرد.

حال سوال ما از شما این است که کدام یک از این سه گزینه را برای ریاست فدراسیون فوتبال می‌پسندید؟ اگر دلیل خود را هم ذکر کنید این پست جالب‌تر خواهد بود.‌ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

دیدگاه‌ها