کد خبر : 1837686 | 20 مرداد 1401 ساعت 13:36 | 24.9K بازدید | 11 دیدگاه

مرا بدنام نکنید؛

ستاره هلندی علیه بارسلونا شکایت می‌کند؟

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی و 25 ساله احتمالا به‌زودی علیه باشگاه بارسلونا اقدام قانونی می‌کند.

ستاره هلندی علیه بارسلونا شکایت می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از انتقال فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و سابق آژاکس به بارسلونا گذشته و او در این مدت هنوز نتوانسته به‌طور کامل رضایت مدیران تیم جدیدش را جلب کند. به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و آنها برای ثبت خریدهای جدید خود و البته توافق با برناردو سیلوا، باید او را به فروش برسانند. دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی در هفته های اخیر با تمام توان برای جذب دی یونگ وارد عمل شده اند و با توجه به علاقه بارسلونا به فروش این بازیکن، احتمال جدایی او در فصل تابستان همچنان وجود دارد.

1727997

حالا نشریه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد دی یونگ احساس می‌کند باشگاه بارسلونا کمپین رسانه‌ای را برای بدنام کردن این بازیکن و در حقیقت تحت فشار گذاشتن او آغاز کرده تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند. مدیران این باشگاه می خواهند دی یونگ یا دستمزد خود را کاهش دهد یا در صورت عدم تمایل به انجام این کار، به یکی از پیشنهادهای لیگ برتری خود پاسخ مثبت داده و از بارسلونا جدا شود. اما این ستاره جوان تا امروز از انجام این کار خودداری کرده و به نظر قصدی مبنی بر پذیرش خواسته مدیران باشگاه ندارد.

اما فرانکی دی یونگ از نحوه برخورد رسانه ها و نشر این اخبار، خشمگین شده و مدیران بارسلونا را به دلیل انتشار این شایعات مقصر می داند. وکلای این بازیکن با AFE، فیفا و لالیگا تماس گرفته اند تا نسبت به رفتار مدیران بارسلونا نسبت به دی یونگ گلایه کنند. به نظر می رسد در صورت ادامه این روند، حتی ممکن است دی یونگ دست به اقدام قانونی زده و به صورت رسمی علیه مدیران باشگاه بارسلونا اقدام کند.

دیدگاه‌ها