کد خبر : 1837702 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:27 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

این دو برد نتیجه اجرای دستورات کادر فنی بود

شهروز همایونفرمنش، کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در مسابقه بعدی خود ترکیه را هم شکست دهد.

این دو برد نتیجه اجرای دستورات کادر فنی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ب والیبال ایران امروز در چارچوب دومین مسابقه خود در رقابت های کشورهای اسلامی به مصاف پاکستان رفت و موفق شد در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد تا صعود زودهنگامی را به مرحله نیمه نهایی مسابقات تجربه کرده باشد.

شهروز همایونفرمنش پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی ب مقابل پاکستان و قطعی شدن صعود ایران به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: در بازی اول با قطر توانستیم سه بر صفر این تیم را شکست دهیم و در بازی امروز هم با تلاش ملی‌پوشان توانستیم با نتیجه مشابه پاکستان را شکست دهیم.

با آنالیز خوبی که از حریفان داشتیم، تمام نکات مورد نظر کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردیم و نتیجه آن دو برد با اقتدار برابر قطر و پاکستان بود.

همایونفرمنش ادامه داد:  یک روز استراحت و ریکاوری خواهیم داشت تا روز شنبه با ترکیه مسابقه دهیم. انشاالله بتوانیم با تلاش و همت ملی‌پوشان با شکست میزبان به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه روز شنبه 22 مردادماه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی به مصاف ترکیه میزبان این رقابت‌ها می‌رود.

دیدگاه‌ها