کد خبر : 1837707 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:38 | 19.7K بازدید | 7 دیدگاه

هری کین نه، گزینه بایرن مونیخ فرانسوی است

بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان سال بعد برای خرید کریستوفر انکونکو، ستاره لایپزیش و بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل گذشته اقدام کند.

هری کین نه، گزینه بایرن مونیخ فرانسوی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رابرت لواندوفسکی و انتقال این ستاره لهستانی به بارسلونا، اخبار زیادی در مورد تمایل این باشگاه به جذب یک مهاجم جدید در تابستان سال 2023 منتشر شده است. در شرایطی که به نظر می رسید گزینه مورد نظر آنها هری کین از تاتنهام باشد، اخبار حاکی از آن است که بایرن مونیخ شرایط جذب مهاجمی را در نظر گرفته که فصل گذشته بالاتر از رابرت لواندوفسکی، عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را به خود اختصاص داد.

1734104

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان در ماه های اخیر به کریستوفر انکونکو علاقمند بوده اند و نام این بازیکن در جلسات باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده است. این ستاره فرانسوی قصد دارد سال آینده لباس یک باشگاه بزرگ را به تن کند و انتقال به بایرن مونیخ نیز گزینه ای قبل توجه برای او خواهد. البته باشگاه پرافتخار آلمانی هنوز در این رابطه به جمع بندی نهایی نرسیده و تنها در صورتی وارد کورس جذب انکونکو می شود که یکی از مهاجمان این تیم را ترک کند. به نظر می رسد فصل جاری، آخرین فرصت برای لروی سانه است و اگر او نتواند خود را در ماه های آتی به کادر فنی بایرن مونیخ ثابت کند، فصل بعد این باشگاه را ترک خواهد کرد.

پینی زاهاوی، مدیر برنامه انکونکو نیز امیدوار است در آینده ای نزدیک دوباره با بایرن مونیخ کار کند. روابط بین او و صالح حمیدزیچ در حال حاضر و نسبت به سال گذشته در زمان جدایی داوید آلابا بهتر شده و به همین علت احتمال انتقال این ستاره فرانسوی به مونیخ وجود دارد.

دیدگاه‌ها