کد خبر : 1837722 | 20 مرداد 1401 ساعت 15:01 | 22.3K بازدید | 6 دیدگاه

رودریگو گوئس:

تعویضی طلایی رئال؟ من باید در ترکیب ثابت باشم

رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال، اعتقاد دارد که حق او حضور در ترکیب اصلی تیم است و نمی خواهد فصل جاری هم یک بازیکن ذخیره باشد.

تعویضی طلایی رئال؟ من باید در ترکیب ثابت باشم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس، فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت. او در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر چلسی، یک گل سرنوشت ساز زد و باعث شد رئال به بازگشت امیدوار شود. چلسی با سه گل پیش بود و چیزی تا صعود به نیمه نهایی فاصله نداشت ولی رودریگو به زمین آمد و یکی از گل ها را پاسخ داد. در وقت اضافه اول نیز کریم بنزما گل دوم را زد تا در نهایت رئال راهی نیمه نهایی شود. رودریگو در بازی برگشت نیمه نهایی برابر منچسترسیتی نیز دو گل در دقایق پایانی زد تا رئال مادرید بازی باخته را با پیروزی عوض کند. بازی به وقت های اضافه رفت و کریم با زدن گل سوم، رئال را به فینال برد.

1722140

رودریگو شب گذشته در سوپرجام اروپا برابر فرانکفورت هم نیمکت نشین بود. کارلو آنچلوتی به فده والورده از ابتدا میدان داد و رودریگو نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد. او اما انتظار دارد فصل جاری شرایط بهتری در تیم داشته باشد و به ترکیب اصلی برسد. رودریگو در پایان بازی گفت:« پیروزی خوبی بود و این بهترین شروع برای فصل جدید است. از فتح سوپرجام بسیار خوشحالیم. مطمئن بودیم که توان شکست فرانکفورت را داریم و با اعتماد به نفس وارد زمین شدیم. خوشبختانه همه چیز نیز به سود ما شد. تیم روز به روز منسجم تر می شود و امیدوارم جام های بیشتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم.»

1734112

رودریگو ادامه داد:« دوست دارم فصل جاری در ترکیب ثابت باشم. اگر بیشتر بازی کنم، به رئال بیش از اینها کمک خواهم کرد. من به توانایی هایم ایمان دارم و امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی برسم. می خواهم بازیکن ثابت باشم نه اینکه فقط به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بروم. اگر بیشتر بازی کنم، بهترین بازی ها را از من خواهید دید. من فقط یک تعویضی طلایی نیستم.»

دیدگاه‌ها