کد خبر : 1837724 | 20 مرداد 1401 ساعت 15:58 | 61.9K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش آاس؛

پیغام تلخ آنچلوتی برای 2 ستاره رئال مادرید

شب گذشته در سوپرجام اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، فرصت بازی به ادن هازارد و مارکو آسنسیو نرسید.

پیغام تلخ آنچلوتی برای 2 ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند توانست با دو گل بر آینتراخت فرانکفورت پیروز شده و برای پنجمین بار سوپرجام اروپا را فتح کند. در این بازی کارلو آنچلوتی همانطور که وعده داده بود، ترکیب اصلی بازی فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول را تکرار کرد. کارلتو معتقد بود که بازی در سوپرجام، حق بازیکنانی است که فصل گذشته در موفقیت های رئال نقش داشتند و دو خرید جدید رئال مادرید یعنی آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی جایی در ترکیب ثابت نداشتند.

1734025

از دیگر غایبان مهم ترکیب رئال که البته به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفتند، ادن هازارد و مارکو آسنسیو بودند. آنچلوتی در جریان بازی، ادواردو کاماوینگا، رودریگو و دنی سبایوس را به جای لوکا مودریچ، وینیسیوس و فده والورده به زمین فرستاد. 5 دقیقه تا پایان بازی نیز رودیگر و شوامنی راهی میدان شدند. مربی ایتالیایی ترجیح داد در این بازی از ادن هازارد و آسنسیو استفاده نکند که خبر تلخی برای هر دو بازیکن بود. آسنسیو که تنها یک سال از قراردادش باقی‌مانده و پیشنهاد تمدید هم دریافت نکرده، حالا به خوبی می‌داند که فصل جاری در ایده‌های آنچلوتی جای ثابتی ندارد. 

1730533

هازارد هم که وعده داده بود امسال قصد دارد ارزش هایش را ثابت کند، خیلی زود متوجه شد که برای رسیدن به ترکیب ثابت رئال، کار دشواری پیش رو دارد. آنچلوتی روی ستاره بلژیکی به عنوان ذخیره کریم بنزما حساب می کند و او قرار است به عنوان 9 کاذب در میدان حاضر باشد. این در حالی است که هازارد در چلسی به عنوان بال و نیز هافبک تهاجمی بازی می کرد. آنچلوتی به آسنسیو و هازارد در فینال لیگ قهرمانان نیز فرصت بازی نداده بود. یکشنبه پیش رو رئال در هفته نخست لالیگا برابر آلمریا قرار خواهد گرفت و کارلتو در نشست خبری شب گذشته خود تایید کرد که تغییراتی در ترکیب ثابت خواهد داد. آسنسیو و هازارد را برابر تیم تازه صعود کرده به لالیگا خواهیم دید؟

دیدگاه‌ها