کد خبر : 1837725 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:08 | 32.9K بازدید | 8 دیدگاه

اسطوره آلمانی و اعلام برنده جایزه توپ طلا (عکس)

باستین شواین اشتایگر، اسطوره فوتبال آلمان، از همین حالا جایزه توپ طلای سال 2022 را به کریم بنزما اهدا کرده است.

اسطوره آلمانی و اعلام برنده جایزه توپ طلا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با عبور از رکورد رائول افسانه ای، کریم بنزما شب گذشته و بعد از گلزنی برابر فرانکفورت در سوپرجام اروپا، تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید شد. او همچنین لقب بهترین پاسور تاریخ این باشگاه را نیز از آن خود کرده و بی تردید یکی از ستاره های بزرگ تاریخ رئال مادرید به شمار می آید. کریم بنزما در سال 2022 تا امروز 26 بار موفق به گلزنی شده و لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرجام را نیز با لباس رئال مادرید فتح کرده است.

مراسم توپ طلای امسال پیش از شروع جام جهانی برگزار می شود و تقریبا تردیدی وجود ندارد که کریم بنزما با این عملکرد فوق العاده، این جایزه بزرگ را برای اولین بار از آن خود خواهد کرد. حالا باستین شواین اشتایگر که سال های درخشانی را در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان سپری کرده بود، به تمجید از عملکرد این مهاجم باتجربه پرداخته و بنزما را لایق دریافت این عنوان مهم در سال 2022 توصیف کرد.

ستاره سابق فوتبال آلمان در صفحه خود نوشت: "نه تنها گل هایی که او به ثمر می رساند فوق العاده است بلکه از نظر من عملکرد هوشمندانه این بازیکن هنگام عدم مالکیت توپ نیز استثنایی محسوب می شود. بدون شک او برنده جایزه توپ طلا در سال 2022 خواهد بود."
1734130

دیدگاه‌ها