کد خبر : 1837731 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:32 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

خوشبینی مدیران بارسلونا

رونمایی احتمالی از خرید بعدی بارسا برابر سوسیداد

بارسلونا در تلاش است بتواند مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، را قبل از بازی با رئال سوسیداد جذب کند.

رونمایی احتمالی از خرید بعدی بارسا برابر سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد تقویت خود در جناح چپ را دارد و به همین دلیل از هفته ها قبل با مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، به توافق رسیده است. آلونسو در هفته نخست لیگ برتر برابر اورتون به میدان نرفت و در پایان بازی، توماس توخل تایید کرد که آلونسو از چلسی جدا خواهد شد. در حالی که تصور می شد انتقال آلونسو به بارسا خیلی زود رسمی شود اما پاسخ منفی لالیگا به بارسلونا برای ثبت قرارداد خریدهای جدید باعث شد تا انتقال آلونسو نیز به تعویق بیفتد.

1704685

امروز موندودپورتیوو نوشت که با فاصله دو روز تا دیدار بارسلونا و رایو وایه‌کانو از هفته نخست لالیگا، مدیران بارسا خوشبین هستند که نام تمام خریدهای جدید را ثبت کنند. به محض ثبت قراردادها، بارسلونا آلونسو را با قراردادی دو ساله به ارزش هشت میلیون یورو جذب خواهد کرد و هدف این است که نام این بازیکن نیز تا قبل از هفته دوم و بازی برابر رئال سوسیداد ثبت شود.

1607047

 ژاوی اصرار دارد که آلونسو را برای بازی 10 روز بعد مقابل سوسیداد در اختیار داشته باشد. او یک ذخیره مطمئن و تضمین شده برای جوردی آلباست و خیال ژاوی را از سمت چپ راحت خواهد کرد. پس از این انتقال، بارسلونا امیدوار است کار پیوستن فرانکی دی یونگ به چلسی نیز نهایی شود تا بتواند برای جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، اقدام کند.

دیدگاه‌ها