کد خبر : 1837733 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:43 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم جوانان جواب اعتماد ما را بدهند؛

حسینی: نمی‌توانیم سمت بازیکنان گران‌قیمت برویم

سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.

حسینی: نمی‌توانیم سمت بازیکنان گران‌قیمت برویم

به گزارش ورزش سه، تیم پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران فردا میزبان ملوان است. مجتبی حسینی، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی گفت: خیلی خوشحالم دوباره در کنارتان هستیم. تمرینات پیش فصل را با انجام بازی های دوستانه در پنج هفته برگزار کردیم و امیدوارم فردا نمایش خوبی مقابل تیم خوب ملوان داشته باشیم.

او در مورد رضایتش از روند نقل و انتقالاتی تیمش گفت: ابتدا سعی کردیم بچه های خودمان را حفظ کنیم به جز کسانی که قرارداد آنها تمام شد و دوست داشتند راهی تیم های دیگر شوند. با بودجه ای که داشتیم به دنبال جذب نفرات مدنظر بودیم و امیدوارم جواب اعتماد ما را بدهند و فصل خوبی داشته باشیم.

سرمربی پیکان در خصوص شرایط بدنی تیمش در شروع فصل تاکید کرد: سعی کردیم بچه ها شرایط جسمانی خوبی داشته باشند ولی هفته اول سخت است و اما و اگر زیاد دارد. امیدوارم بچه های ما بتوانند از این شرایط در بازی اول عبور کنند.

حسینی بدون ورود به جزئیات تغییرات مدیریتی صورت گرفته در باشگاه پیکان گفت: تغییرات در تیم های دولتی است و زیاد وارد این بحث نمی شویم؛ سعی می کنیم کار خودمان را بکنیم. از زحمات مدیران قبلی تشکر می کنم و امیدوارم مدیران جدید در کار خود موفق باشند.

او با تاکید بر اینکه پیکان روند نقل و انتقالاتی قبلی خود را در بازار گران ایران حفظ کرده گفت: شرایط مالی پیکان در این دو سال که من بودم به گونه ای بوده که نمی توانیم سمت بازیکنان گرانقیمت برویم. بالطبع دو راه داریم؛ یا باید برویم سراغ بازیکنان با استعداد جوان یا اینکه سمت بازیکنانی برویم که سن و سال بالایی دارند. ما راه اول را انتخاب کردیم و سراغ بازیکنان جوان رفتیم و به آنها اعتماد کردیم. در این فصل بازیکنان و مربیان خارجی زیادی آوردند و فوتبال ما گران تر شده است. با این وجود تیم ما راه خودش را می رود و امیدوارم که اعتماد ما به جوانان نتیجه بخش باشد و آنها بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی پیکان با ابراز خوشحالی از بازگشت ملوان به لیگ برتر در مورد حریف فردای تیمش افزود: ملوان تیم با ریشه و با اعتبار است که خوشحالم به لیگ برتر بازگشته است. بالا آوردن تیم از لیگ یک سخت است و خودم در لیگ یک بودم و کار آنجا واقعا سخت است و کار بزرگی کردند که توانستند صعود کنند. آنها شاکله تیم خود را حفظ کردند و شرایط خوبی دارند. بازی فردا برای ما خیلی سخت خواهد بود.

حسینی در پایان با رد خبر تغییر ورزشگاه محل بازی گفت:  ما در ورزشگاه دستگری بازی می کنیم. به احتمال زیاد در بازی های بعد ورزشگاه را عوض خواهیم کرد ولی فردا در دستگردی بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها