کد خبر : 1837735 | 20 مرداد 1401 ساعت 16:47 | 30.7K بازدید | 9 دیدگاه

میلاد جهانی شاگرد مازیار در انزلی شد؛

ملوان هافبک سپاهان را به خدمت گرفت

هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم ملوان به توافق رسید تا پیراهن این تیم را در فصل جدید به تن کند.

ملوان هافبک سپاهان را به خدمت گرفت

به گزارش ورزش سه، باشگاه ملوان بندر انزلی دقایقی پیش از جدیدترین خرید خود رونمایی کرد. طبق توافق صورت گرفته بین این باشگاه و میلاد جهانی، هافبک فصل گذشته تیم های ذوب آهن و سپاهان در فصل جدید پیراهن تیم تازه لیگ برتری شده ملوان را به تن خواهد کرد.

جهانی روزگار خوبی در ذوب آهن داشت و به واسطه درخشش در این تیم، تا آستانه استقلالی شدن پیش رفت اما این اتفاق به طرز عجیبی رخ نداد. میلاد لیگ بیست و یکم را با ذوب آهن شروع کرد ولی در مارکت زمستانی راهی سپاهان شد تا تجربه های بزرگتری را پیش روی خود ببیند.

او در پایان فصل برای مقطعی کوتاه به صورت قرضی راهی ارمنستان شد تا تیم پیونیک را در پلی آف لیگ قهرمانان همراهی کند. میلاد اگر حتی یک بازی برای پیونیک انجام می داد، حضورش در سپاهان با مشکل مواجه می شد و برای همین خیلی زود به ایران برگشت تا با زردپوشان ادامه دهد اما غیبت در اردوی ترکیه با قرار گرفتن نام او در لیست مازاد مورایس همراه بود.

با توجه به شرایط فوق، میلاد جهانی که یک نیم فصل از قراردادش با سپاهان باقی بود از این تیم جدا شد و بعد از مذاکره با باشگاه‌هایی که خواهان او بودند، در نهایت ملوان بندر انزلی را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد.

1734148

دیدگاه‌ها