کد خبر : 1837748 | 20 مرداد 1401 ساعت 17:50 | 11.1K بازدید | 12 دیدگاه

رافا بنیتس:

میلان؟ اینتر و یوونتوس شانس اول قهرمانی هستند

رافا بنیتس، مربی اسپانیایی، میلان را شانس اول فتح اسکودتو نمی‌داند و از اینتر و یوونتوس به‌عنوان تیم‌های مدعی اول قهرمانی نام برد.

میلان؟ اینتر و یوونتوس شانس اول قهرمانی هستند

به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس که در دوران مربیگری‌اش هدایت تیم‌های اینتر و ناپولی را در فوتبال ایتالیا برعهده داشته، معتقد است تیم‌های اینتر و یوونتوس برای فصل جدید و در مقایسه با تیم‌های دیگر، بهتر تقویت شده‌اند. غول‌های شهر میلان در دو فصل گذشته به سلطه یوونتوس در سری آ پایان دادند. میلان فصل گذشته با سرمربیگری استفانو پیولی، برای اولین‌بار در یک‌دهه گذشته فاتح اسکودتو شد و اینتر هم فصل 21-2020 با هدایت آنتونیو کونته پس از 11 سال به قهرمانی سری آ رسید.

1693781

بنیتس در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، درباره مدعیان قهرمانی سری آ گفت:« اینتر و یوونتوس از نظر من در ردیف اول مدعیان قهرمانی هستند. سپس باید به میلان اشاره کنم که ترکیب خوب و باکیفیتی دارد. غیرممکن است که قهرمان را در نظر نگیریم، اما اینتر و یوونتوس در حال حاضر برتر از میلان هستند.»

1725834

بنیتس 62 ساله در ادامه گفت:« آنخل دی‌ماریا و گلیسون برمر، خریدهای جدید یوونتوس، بازیکنانی ارزشمند هستند و این باشگاه نقاط ضعف خود را با جذب این دو بازیکن پوشش داد. همچنین باید نگاه‌مان به ناپولی باشد و آاس رُم که در نقل‌وانتقالات بسیار خوب کار کرده است. فکر می‌کنم مورینیو با ورود بازیکنان جدید، تیمش را برای قهرمانی روانه مسابقات خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها