کد خبر : 1837765 | 20 مرداد 1401 ساعت 20:03 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا از دستیار سابقش انتقام می‌گیرد؟

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره‌های آرسنال است. این اقدام او به عنوان انتقام‌گیری از توپچی‌ها بعد از جذب گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو تفسیر شده است.

گواردیولا از دستیار سابقش انتقام می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی به درخواست سرمربی‌اش، پپ گواردیولا، تلاش برای به خدمت گرفتن کیه‌ران تیرنی، دفاع چپ آرسنال را آغاز کرده است. آرسنال امسال تابستان دو خرید بزرگ از سیتی داشت و موفق شد گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو را برای پیوستن به توپچی‌ها راضی کند. گفته می‌شود گواردیولا برای گرفتن انتقام از دستیار سابقش، میکل آرتتا، به دنبال جذب یکی از بازیکنان او است.

1734188

یکی از دلایلی که می‌تواند گواردیولا را در رسیدن به هدفش کمک کند این است که کیه‌ران تیرنی بعد از پیوستن اولکساندر زینچنکو به آرسنال احساس می‌کند فصل آینده گزینه اول آرتتا در سمت چپ خط دفاعی نخواهد بود.

با توجه به اینکه تیرنی اواخر فصل گذشته با مصدومیت جدی مواجه شده بود در دیدار اول آرسنال در فصل جدید غایب بود و زینچنکو به جای او به میدان فرستاده شد. از طرف دیگر منچسترسیتی در هفته‌های اخیر از تلاش برای جذب مارک کوکوریا دست برداشت تا او راهی چلسی شود. با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر، پپ گواردیولا در پست دفاع چپ نیاز به تقویت تیمش دارد.

کیه‌ران تیرنی در سال 2019 از باشگاه سلتیک به آرسنال پیوست. ولی او در سه سال اخیر با مصدومیت‌های متعدد روبه‌رو بود و در این مدت 48 بازی تیمش را به دلیل مصدوم بودن از دست داد.

دیدگاه‌ها