کد خبر : 1837778 | 20 مرداد 1401 ساعت 21:50 | 44.2K بازدید | 18 دیدگاه

بررسی اسکواد تیم مدعی جواد نکونام

فولادِ لیگ ۲۲؛ اژدها وارد می‌شود!

فولاد خوزستان با جذب بازیکنان مورد نیاز نکونام و حفظ اسکلت اصلی، یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل بعد خواهد بود.

فولادِ لیگ ۲۲؛ اژدها وارد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. پس از تحمل دو سال سختی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، فولادی ها در تابستان امسال زخم های خود را با جذب نفرات جدید التیام بخشیدن و به نظاره نشستن خریدهای آنچنانی رقبایشان پایان دادند.

حالا فولاد به عنوان یک تیم مدعی و با ساختاری براساس اندیشه های سرمربی جوان جاه طلبش، وارد گود شده و دیگر تنها برای کسب سهمیه نمی جنگد و این فولاد با ستاره های مطرحش و اسکواد جذابی که دارد، یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

1734220

خریدهای تابستانی تیم نکونام به حدی جذاب و اسم و رسم دار هستند که نمی توان برای دیدن فولاد مدل 1401 بیش از این صبوری به خرج داد. از احسان پهلوان گرفته تا وریا غفوری، کریستوفر کنت و سعید آقایی همگی خریدهایی از دو تیم رقیب فولاد برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی بودند.

بازگشت دوباره اشکان دژاگه و علی قربانی به فوتبال ایران با پوشیدن لباس فولاد همراه شده و البته باید به فرشید اسماعیلی نیز اشاره کرد که با بدشانسی و پارگی رباط صلیبی، نیم فصل نخست مسابقات را از دست داد. مجید علیاری و محمدرضا غبیشاوی نیز از دیگر خریدهای خوب نکونام در تابستان گرم 1401 بودند.

1734245

حالا فولاد با یک اسکواد قدرتمند و ترکیبی جذاب، پای به زمین مسابقات خواهد گذاشت. با جدایی خلعتبری، عدم بازگشت رضاوند و خروج نام فرشید اسماعیلی از لیست تیم، باز هم فولاد 2 جای خالی برای خرید بازیکن جدید دارد و باید دید آنها قصد دارند با جذب بازیکن خارجی ترکیب خود را تقویت کنند یا این فهرست را در نقل و انتقالات زمستانی پر خواهند کرد.

طبق قوانین هر تیم لیگ برتری در لیست ۳۳ نفره خود می تواند از ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۴ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال استفاده کند، در این بین بازیکنانی در لیست زیر ۲۵ سال قرار می گیرند که پیش تر در لیست تیم حضور داشته اند.

1734218


* هم اکنون در لیست بزرگسالان فولاد، 2 جای خالی وجود دارد:
1- شهاب گردان، 2- کریستوفر کنت، 3- مهدی شیری، 4- موسی کولیبالی، 5- ایوب والی، 6- وریا غفوری، 7- عارف آغاسی، 8- وحید حیدریه، 9- سعید آقایی،، 10- حمید بوحمدان، 11- آیاندا پاتوسی، 12- احمد عبداله‌زاده، 13- محمد آبشک، 14- ساسان انصاری، 15- اشکان دژاگه، 16- احسان پهلوان، 17- علی قربانی، 18- مجید علیاری

1734246

.* لیست زیر 25 ساله های فولاد هنوز 2 جای خالی دارد که البته دیگر قابل پر شدن نیست:
1- مجتبی نجاریان، 2- سینا شاه عباسی.

بعد از ظهور استعداد درخشانی چون صالح حردانی، چند بازیکن زیر 23 سال و زیر 21 سال از آکادمی و تیم امید به جمع شاگردان نکونام اضافه شدند تا در کنار بازیکنان شاخص زیر 23 سال این تیم، بخت عرض اندام در تیم فولاد را پیدا کنند:

* لیست زیر ۲۳ساله‌ها:
1- علی غلامزاده،2- علیرضا باویه، 3- محمدرضا غبیشاوی، 4- علیرضا کوشکی

* لیست زیر ۲۱ ساله‌ها:
5- محمد امین حزباوی، 6- علیرضا باویه، 7- علیرضا نازی، 8- سید رضا موسویان ، 9- علی بهرامی

1734221

این تمام اسکواد تیم نکونام برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران است. فولاد از شر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خلاص شده و همه چیز برای یک تیم قدرتمند و مدعی در لیگ بیست و دوم آماده است. نماینده فوتبال ایران در آسیا، باید در مرحله یک هشتم نهایی نیز به مصاف الفیصلی عربستان برود و همین برنامه تیم نکو را فشرده تر کرده است.

1734244

دیدگاه‌ها