کد خبر : 1837783 | 20 مرداد 1401 ساعت 22:14 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت وقت استراحت میانه بازی به لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت در بازی‌های هفته دوم فصل 2022-2023 در طول مسابقه دو وقت استراحت اعلام کند. علت این تصمیم موج هوای گرمی است که وارد این کشور شده است.

بازگشت وقت استراحت میانه بازی به لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، این روزها دمای هوا در انگلیس به 35 درجه سانتی‌گراد می‌رسد؛ دمایی که در این کشور کمتر سابقه دارد. رسانه‌های انگلیسی از موج دوم گرما در بریتانیا صحبت می‌کنند که در روزهای آینده ادامه دارد و دیدارهای هفته دوم لیگ برتر در هوایی گرم برگزار خواهد شد.

لیگ برتر انگلیس به همین علت تصمیم گرفت در بازی‌های هفته دوم لیگ برتر که در روزهای آینده برگزار می‌شود در میانه هر مسابقه چند وقت استراحت اعلام شود. بازیکنان دو تیم حاضر در میدان تشویق می‌شوند در این وقت‌های استراحت حتما آب بنوشند تا با خطر کاهش شدید مایعات بدن‌ مواجه نشوند.

1734237

سازمان هواشناسی بریتانیا امروز با اعلام هشدار قرمز نسبت به سلامت فوتبالیست‌ها در هفته آینده هشدار داد. لیگ برتر بعد از این هشدار گفت تماس‌هایی از طرف باشگاه‌‌های حاضر در این لیگ داشت که نگران بازی‌های این هفته بودند.

بر اساس اعلامیه لیگ برتر جزیره، در مسابقات هفته دوم دو وقت استراحت در نظر گرفته می‌شود که هر یک از این وقفه‌ها در یک نیمه مسابقه خواهد بود. آخرین باری که در لیگ برتر شاهد وقتهای استراحت در میانه بازی‌ها بودیم سال 2020 بود که مسابقات به دلیل موج شدید اپیدمی کرونا در میانه تابستان برگزار می‌شد. 

دیدگاه‌ها