کد خبر : 1842788 | 18 شهریور 1401 ساعت 00:14 | 79.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مرگ ملکه؛ لیگ برتر تعطیل می‌شود؟

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از درگذشت ملکه بریتانیا مسابقات لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد ولی تا این لحظه خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.

به دلیل مرگ ملکه؛ لیگ برتر تعطیل می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار خبر درگذشت ملکه بریتانیا رسانه‌ها در این کشور می‌گویند مسابقات ورزشی و از جمله لیگ برتر انگلیس با وقفه مواجه خواهد شد. بر اساس برخی گزارش‌ها این انتظار وجود دارد که مسابقات لیگ برتر دست‌کم به مدت دو هفته به تعویق بیفتد.

اما تا این لحظه خبری رسمی از سوی مقامات منتشر نشده و رسانه‌ها منتظر انتشار بیانیه‌ای از طرف وزارت ورزش، فرهنگ و رسانه هستند.

1743338

لیگ برتر بعد از رسمی شدن خبر درگذشت ملکه با انتشار پستی کوتاه مرگ او را تسلیت گفت. رسانه‌ها می‌گویند با توجه به قوانین دولتی تصمیم درباره به تعویق افتادن مسابقات ورزشی در کل کشور باید با دستور وزارت ورزش انجام شود.

تعویق مسابقات ورزشی و از جمله لیگ برتر فوتبال در بریتانیا سابقه دارد و در سالهای گذشته در دوران اوج اپیدمی کرونا چندین بار بر اساس دستور وزارت ورزش بریتانیا شاهد تعویق مسابقات و سپس برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها بودیم.

روزنامه گاردین می‌گوید در آیین‌نامه‌های دولتی برای موارد مشابه پروتکل‌هایی پیش‌بینی شده است که بر اساس آنها در صورت وقوع چنین رخدادهایی مسابقات ورزشهای فوتبال، اسب‌دوانی و کریکت با وقفه مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها