کد خبر : 1837803 | 21 مرداد 1401 ساعت 09:40 | 40.2K بازدید | 33 دیدگاه

خواهر رونالدو از دست رئیس رئال مادرید شاکی شد!

پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.

خواهر رونالدو از دست رئیس رئال مادرید شاکی شد!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اولدترافورد چندان باب میل کریستیانو رونالدو پیش نمی رود و این ستاره پرتغالی در صورت ماندن در منچستریونایتد، بعد از حدود دو دهه برای اولین بار در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود. به نظر خود رونالدو علاقه زیادی به جدایی از این باشگاه بعد از تنها یک سال دارد، اما فعلا تیمی حاضر به توافق با او نشده و سن و سال و دستمزد بالای ستاره پرتغالی، باشگاه های بزرگ را از این سرمایه گذاری منصرف ساخته است.

در جریان سوپرجام اروپا، یکی از هواداران از فلورنتینو پرز در مورد احتمال جذب رونالدو در تابستان امسال و شایعات بازگشت بهترین گلزن تاریخ باشگاه سوال کرد، اما رئیس باتجربه باشگاه رئال مادرید اینگونه پاسخ داد: "جذب کریستیانو رونالدو؟ دوباره؟ او 38 سال دارد."

1623747

البته به نظر می رسد که پاسخ پرز به هوادار رئال مادرید و علنی شدن این مکالمه چندان برای کاتیا آویرو، خواهر رونالدو خوشایند نبوده است. پس او نیز در اینستاگرام به این شکل پاسخ داد: "او ۳۸ سال دارد، اما می‌تواند دو متر در هوا بپرد، سه دقیقه در هوا بماند و بدنش چربی ندارد. احترام خودت را نگه دار پیرمرد، تو 75 سال داری."

البته خواهر رونالدو خیلی زود پیام خود در اینستاگرام را پاک کرد و این جنجال همینجا به اتمام رسید. به هر حال به نظر می رسد رئال مادرید هیچ تمایلی به همکاری دوباره با ستاره پرتغالی ندارد و هیچ احتمالی مبنی بر بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو در ادامه پنجره تابستانی امسال وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها