کد خبر : 1837808 | 21 مرداد 1401 ساعت 10:19 | 42.8K بازدید | 14 دیدگاه

بحران عجیب بارسلونا؛ دست ژاوی خالی است!

در فاصله یک روز مانده به آغاز لالیگا برای بارسلونا، ژاوی شرایط مناسبی برای چینش ترکیب تیمش ندارد.

بحران عجیب بارسلونا؛ دست ژاوی خالی است!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا همچنان در تلاش هستند تا نام همه بازیکنان خود را قبل از بازی اول در لالیگا در روز شنبه مقابل رایو وایه کانو ثبت کنند. باشگاه به حل مسئله خوشبین است، اما هنوز برخی مشکلات حل نشده و البته بارسلونا فرصت چندانی برای ثبت بازیکنان جدید تا پیش از آغاز لالیگا ندارد. پروسه ثبت پنج خرید جدید این تیم یعنی آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کُنده و البته دو ستاره تمدید یعنی سرجی روبرتو و عثمان دمبله هنوز نهایی نشده و ممکن است این بازیکنان در مسابقه برابر رایو وایه کانو غایب باشند.

1733325

در سایت لالیگا، تنها 17 بازیکن باشگاه ثبت نام شده و البته سه نفر از آنها نیز شماره ندارند. یکی از آنها نیکو است که به صورت قرضی به والنسیا پیوسته و این شرایط در مورد ساموئل اومتیتی و مارتین برایثویت نیز تکرار شده است. نام بازیکنان ثبت شده در سایت لالیگا عبارتند از: مارک آندره ترشتگن (1)، سرجینیو دست (2)، جرارد پیکه (3)، رونالد آرائوخو (4)، یوردی آلبا (18)، اریک گارسیا (24)، ساموئل اومتیتی (بدون شماره)، سرخیو بوسکتس (5)، پدری (8)، میرالیم پیانیچ (16)، فرانکی دی یونگ (21)، نیکو (بدون شماره)، فران تورس (11)، آنسو فاتی (10)، ممفیس دیپاس (14)، پی‌یر آمریک اوبامیانگ (17) و برایثویت (بدون شماره)

حتی شایعاتی در مورد احتمال جدایی بازیکنانی مانند کریستنسن و فرانک کسیه و فسخ قرارداد زودهنگام این دو خرید نیز شنیده شده است. البته خوان لاپورتا خوش بین است جرارد پیکه امروز رسما پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد و اگر این اتفاق رخ دهد، بارسلونا قادر به ثبت چند خرید جدید خود پیش از اولین بازی فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها