کد خبر : 1837816 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:10 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هدفمان خوش رنگ‌ترین مدال‌های واترپلوی آسیاست

ملی‌پوش واترپلو می‌گوید بازیکنان فقط به هدفشان که یکی از خوش رنگ‌ترین مدال های آسیا است فکر می‌کنند.

هدفمان خوش رنگ‌ترین مدال‌های واترپلوی آسیاست

به گزارش "ورزش سه" امین قویدل در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: بعد از اینکه چند رویداد مهم واترپلو لغو شد خداراشکر تاریخ برگزاری قهرمانی آسیا قطعی شد. این مسابقات قرار است آبان ماه در تایلند برگزار شود. بعد از این که تاریخ مسابقات قطعی شد چیریچ به ایران آمد. البته از قبل هم تمرینات ما با حضور رضایی و کادر فنی در جریان بود اما بعد از آن اردوها با حضور چیریچ جدی‌تر ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوش واترپلو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا چیریچ تا مسابقات قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی ایران را به عهده دارد گفت: بله چیریچ ۱۰۰ درصد در قهرمانی آسیا روی نیمکت تیم ملی است و احتمال اینکه او در کنار تیم ملی نباشد وجود ندارد. تا جایی که من خبر دارم قرار است با این سرمربی کار کنیم. من خیلی در این موضوعات ورود نمی‌کنم ولی قطعا می دانم که با حضور او در تایلند به آب خواهیم زد.

قویدل در خصوص بازی تدارکاتی گفت: هنوز برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی اعلام نشده است. ما فقط تمرین می‌کنیم و با همه وجود هر موقع بگویند به اردوی تیم ملی می‌آییم. من زیاد خود را درگیر این مسائل نمی کنم و فقط به هدفمان که یکی از خوش رنگ‌ترین مدال های آسیا است فکر می‌کنم.

وی در ادامه در مورد پیش بینی‌اش در مورد کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به شرایط و تجربه نمی توان قول داد اما من احساس می‌کنم اتفاقات خوبی قرار است بیفتد. با توجه به شناختی که از سایر تیم ها داریم و نوع تمرینات خودمان در قهرمانی آسیا احتمالا مدالی خوش رنگ تر از مدال بازی‌های آسیایی می‌توانیم کسب کنیم. این‌ها همه احتمال است و تیمی برنده است که در مسابقات بتواند خوب کار کند. به نظر شخصی خودم می توانیم مدال خوش رنگ تری نسبت به بازی‌های آسیایی بگیریم.

ملی‌پوش واترپلو در پایان گفت: از کادر فنی، فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم فقط امیدوارم که حمایت‌ها را بیشتر کنند تا ملی‌پوشان با آرامش خاطر بیشتر تمرینات را ادامه دهند و به اهداف خود برسند. این یک موضوع دو طرفه است. هر چقدر بیشتر سرمایه‌گذاری شود و بازیکنان در شرایط بهتری باشند تیم نتیجه بهتری خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها