کد خبر : 1837820 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:33 | 40.3K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیم جنجالی قهرمانی علیه فردوسی‌پور!(عکس)

دیدار خیرخواهانه تیم رسانه ورزش و منتخب مشهد با حضور پیشکسوتان تیم ملی و برخی از اصحاب رسانه با برتری مشهدی‌ها خاتمه یافت.

تصمیم جنجالی قهرمانی علیه فردوسی‌پور!(عکس)

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته به مناسبت یادبود روز خبرنگار، دیدار دوستانه خیرخواهانه‌ای در مشهد تدارک دیده شده بود و در یک‌سوی این مسابقه، تیم فوتبال رسانه ورزش حضور داشتند؛ تیمی که سرمربیگری‌اش را ادموند بزیک برعهده دارد و کاپیتانی آن برعهده عادل فردوسی‌پور است و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در این تیم به میدان می‌روند. تیم منتخب مشهد هم با حضور چهره‌هایی چون خداداد عزیزی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، حسین بادامکی، رضا صاحبی و جمعی از خبرنگاران مشهدی به میدان آمد.

1734324

در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به تعطیلات لیگ و عدم حضور نماینده‌ای از مشهد در مسابقات کشوری، این مسابقه در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد و بازی در ورزشگاه ثامن الائمه و در حضور تماشاگران مشهدی به انجام رسید.

1734323

محسن قهرمانی داور پیشکسوت و نام‌آشنای فوتبال ایران در نیمه نخست و رضا سخندان کمک‌داور سابق فوتبال ایران نیز در نیمه دوم این مسابقه خیرخواهانه به عنوان داور اول مسئولیت قضاوت را برعهده داشتند.

1734320

نبرد دوستانه دو تیم پایاپای و درگیرانه دنبال شد و در اواخر نیمه نخست، علیرضا نیکبخت‌واحدی با فراری زیبا از پشت مدافعان رسانه ورزش با ضربه سر زیبای خود توانست گل پیروزی‌بخش تیم منتخب مشهد را در واپسین دقایق نیمه اول به ثمر برساند؛ پیش از گلزنی نیکبخت واحدی، عادل فردوسی‌پور کاپیتان رسانه ورزش درون محوطه جریمه منتخب مشهد سرنگون شد و به شدت اعتقاد به پنالتی داشت اما محسن قهرمانی دستور به ادامه بازی داد.

1734321
1734322

نکته جالب‌توجه این‌که حتی بعد از اتمام مسابقه هم اعتراض بازیکنان رسانه ورزش و به ویژه عادل فردوسی‌پور به تصمیم محسن قهرمانی ادامه داشت و فردوسی‌پور در گفتگوی بعد از بازی خود اعلام کرد که قهرمانی یک پنالتی صددرصدی را به سود یاران او اعلام نکرده است تا این‌گونه نسبت به عملکرد داور مسابقه موضع‌گیری کند.

1734326

یاران فردوسی‌پور در نیمه دوم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که بهترین فرصت از پشت محوطه با شوتی سرکش ایجاد شده بود که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد تا تیم رسانه ورزش با هدایت ادموند بزیک با بدشانسی ناکام در به ثمر رسانده گل تساوی باشد و تیم منتخب مشهد به کاپیتانی خداداد عزیزی برنده این مسابقه خیرخواهانه شود.

1734325

دیدگاه‌ها