کد خبر : 1837821 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:39 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرزامهر: می‌توانیم خیلی چیزها را تغییر دهیم

ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.

فرزامهر: می‌توانیم خیلی چیزها را تغییر دهیم

به گزارش "ورزش سه" میلاد فرازمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در خصوص شرایط کاتای تیمی در آستانه مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: در حال نزدیک شدن به اعزام  هستیم و امیدوارم مدال این مسابقات نیز برای اولین بار در کاتای تیمی رقم بخورد. کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شده است و امیدوارم به لطف خدا و تلاش خودمان مدال این مسابقات نیز به کلکسیون مدال‌ها و افتخارات مجموعه کاراته و تیم ما اضافه شود.

وی تصریح کرد: برای این مسابقات برای اولین بار اردوهای تیم ملی کاتای تیمی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. تا پیش از این همیشه اردوهای کاتای تیمی در اراک  و یا در کبگانیان برگزار می‌شد، اما این بار به همت مسئولان فدراسیون اردوی خوبی را در آکادمی ملی المپیک برگزار کردیم و خدا را شکر شرایط بدنی خوبی برای حضور در مسابقات دارم.

ملی‌پوش کاتای تیمی کشورمان در خصوص رقبای این تیم در مسابقات گفت: ترکیه به عنوان میزبان اصلی‌ترین رقیب ما در این مسابقات است که حتی در مسابقات بین‌المللی موفق به شکست ژاپن به عنوان قهرمان جهان شده است. البته در مسابقات جهانی سال 2018 موفق به شکست این تیم شدیم و یک بار دیگر نیز در مسابقات کاراته وان این تیم را در کشور خودشان شکست دادیم.

فرازمهر خاطرنشان کرد: ما بعد از این مسابقات دوباره همان دغدغه زندگی و مشغله‌های کاری خود را خواهیم داشت؛ در حالی که تیم‌های کاتای ترکیه در چند سال گذشته در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مداوم در اردو حضور دارد و سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است. با این حال نشان دادیم با همت بچه‌ها و فعل خواستن می‌توانیم خیلی چیزها را تغییر بدهیم. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم کاروان ورزشی کشورمان را در کاتای تیمی صاحب مدال کنیم.

دیدگاه‌ها