کد خبر : 1837823 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:44 | 22.4K بازدید | 15 دیدگاه

بهترین رئیس تاریخ؛

فلورنتینو پرز در آستانه دستیابی به یک رکورد تاریخی

با فتح سه جام دیگر، فلورنتینو پرز عنوان پرافتخارترین رئیس تاریخ باشگاه رئال مادرید را به خود اختصاص خواهد داد.

فلورنتینو پرز در آستانه دستیابی به یک رکورد تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فینال بازی نمی کند، بلکه فقط به پیروزی می رسد. تیم کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب و در هلسینکی به هفدمین پیروزی در بازی های فینال از سال 2014 دست یافت. رئال مادرید این بار در مسابقه ای بدون دردسر، با دو گل در فنلاند اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و برای پنجمین بار سوپرکاپ اروپا را از آن خود کرد. در هشت سال اخیر، رئال مادرید در 19 فینال در رقابت های مختلف حضور پیدا کرده و صاحب رکورد خیره کننده 17 پیروزی شده است. این روند پیروزی های متوالی، با گل تاریخی و فراموش نشدنی گرت بیل در فینال کوپا دل ری در مستایا برابر بارسلونا آغاز شد و رئال مادرید آن شب به عنوان قهرمانی دست یافت.

1710046

در این مدت تنها اتلتیکو مادرید توانسته دو بار رئال مادرید را در فینال شکست دهد و در باقی موارد، تیم سفیدپوش اسپانیایی همیشه پیروز میدان بوده است. پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه عنوان در سوپرکاپ اسپانیا، چهار قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، چهار جام در سوپرجام و یکی در کوپا دل ری در این مقطع در کارنامه درخشان رئال مادرید به ثبت رسیده است.

همچنین با پیروزی رئال مادرید در هلسینکی، فلورنتینو پرز جام شماره 30 خود را به عنوان رئیس رئال مادرید کسب کرد. در حال حاضر پرز پرافتخار تنها سه جام کمتر از سانتیاگو برنابئو در کارنامه دارد و احتمالا او به زودی عنوان پرافتخارترین رئیس تاریخ رئال مادرید را از آن خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها