کد خبر : 1837826 | 21 مرداد 1401 ساعت 12:06 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

فرصت انتقام؛ دوران من در بایرن مونیخ این‌جوری نبود!

نیکو کوواچ، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، معتقد است در این باشگاه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته است.

فرصت انتقام؛ دوران من در بایرن مونیخ این‌جوری نبود!

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه سال قبل بود که دوران نه چندان طولانی مدت و ناموفق نیکو کوواچ روی نیمکت بایرن مونیخ به پایان رسید و شکست با پنج گل برابر فرانکفورت، در اوایل فصل پایان کار این سرمربی جوان را رقم زد. البته در ادامه هانسی فلیک، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و شرایط را به شکلی تغییر داد که این تیم در پایان فصل به سه گانه ای تاریخی و فراموش نشدنی دست پیدا کرد.

1665396

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد نیکو کوواچ اخیرا به دوستان و اطرافیان نزدیکش گفته که شرایط فعلی در بایرن مونیخ با دوران حضور او در این باشگاه متفاوت بوده و همین تغییر اوضاع موجب ناکامی او شده است. سرمربی کروات و سابق بایرن مونیخ معتقد است در این مقطع سرمایه‌گذاری‌های کلانی در باشگاه انجام شده و تمام خواسته های سرمربی در بازار نقل و انتقالات فراهم شده است.

همچنین یولیان ناگلزمان به طور کامل کادر مربیگری مورد نظر خودش را روی نیمکت دارد و مجموع این عوامل باعث تغییر شرایط شده است. در حقیقت نیکو کوواچ حس می کند اگر این فرصت برای او نیز فراهم می شد، این سرمربی کروات بیش از 16 ماه در این سمت باقی می‌ماند و بایرن مونیخ نتایج بهتری می گرفت. حالا این هفته ولفسبورگ تحت هدایت نیکو کوواچ در دومین هفته بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ می رود. این سرمربی جوان تصور می کند در حقش در این باشگاه ناعدالتی صورت گرفته و حالا او از بهترین فرصت برای اثبات خودش به بایرن مونیخ برخوردار است.

دیدگاه‌ها