کد خبر : 1837842 | 21 مرداد 1401 ساعت 12:54 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

غلامی: امیدوارم پسرم به برزیل گل بزند

گلزن ایران مقابل برزیل می‌گوید به خاطر علاقه قلبی اش به داماش، دوست داشت با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

غلامی: امیدوارم پسرم به برزیل گل بزند

به گزارش ورزش سه، محمد غلامی که شب گذشته پس از صعود داماش به لیگ دو از میادین فوتبال خداحافظی کرد در این باره گفت: خیلی خوشحالم و جا دارد از تماشاگران تشکر کنم که با وجود محرومیت تیم، برای این بازی آمدند. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و به آنها ادای احترام می‌کنم. در این مدت سختی های زیادی کشیدیم و امیدوارم سال بعد هم با همین روند به لیگ یک برویم. همه می‌دانید که جایگاه داماش لیگ دو و لیگ سه نیست و واقعا لیگ برتر است. دست تک تک بچه ها را هم می‌بوسم و به این تیم و هواداران افتخار می‌کنم. جا دارد از آقای نصیری، علی جهانبخش و پیشکسوتان داماش تشکر کنم و امیدوارم فصل بعد هم بهترین اتفاقات رخ بدهد.

او سپس درباره خداحافظی اش از فوتبال توضیح داد: تصمیم گرفته بودم بعد از بازی خداحافظی کنم ولی با توجه به محرومیت تماشاگران، این اتفاق به هفته بعد موکول شد و انشاالله با برگزاری یک بازی درون تیمی بین بچه های خودمان، این اتفاق همراه با جشن قهرمانی رخ خواهد داد.

غلامی تصریح کرد: من در تیم هایی در شهر های مختلف بازی کردم و واقعا افتخار می‌کنم اما داماش را قلبا دوست دارم و دوست دارم هفته آینده با پیراهن این تیم خداحافظی کنم و برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره گلی که به برزیل زد عنوان کرد: اگر در آن بازی VAR وجود داشت گل کاملا درست بود. خیلی بابت آن ماجرا ناراحت بودم و به هر حال بسیاری آرزو دارند به تیم بزرگی مثل برزیل گل بزنند که ما زدیم. مردم همیشه خاطره دارند و همیشه زمانی که من را بیرون می‌بینند می‌گویند. امیدوارم که در آینده این اتفاق برای پسرم رخ بدهد.

غلامی در‌ پایان در مورد شرایط داماش گفت: از الان کار ما سخت تر شده است. تیم ما الان به مرحله دو صعود کرد و امشب خوشحالی ما تمام می‌شود. از فردا مسئولان باشگاه باید دنبال کارهای تیم باشند و برای سرمربی یا بازیکنان مدنظر مربی اقدام کنند چون زمان کم است.

دیدگاه‌ها