کد خبر : 1837887 | 21 مرداد 1401 ساعت 16:50 | 19.6K بازدید | 5 دیدگاه

تازه شروع فصل است

یورگن کلوپ را عصبانی کردند؛ چه سوال احمقانه‌ای!

دو سوال در نشست خبری امروز یورگن کلوپ، باعث عصبانیت مربی آلمانی لیورپول شد.

یورگن کلوپ را عصبانی کردند؛ چه سوال احمقانه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول خود را مهیای بازی با کریستال پالاس در هفته دوم لیگ برتر می‌کند. قرمزهای آنفیلد در هفته نخست و در زمین فولام با تساوی 2-2 متوقف شدند، در حالی که بسیاری برای آنها یک پیروزی راحت را پیش‌بینی می‌کردند. دوشنبه در آنفیلد لیورپول این فرصت را دارد تا اولین پیروزی فصل خود در لیگ برتر 23-2022 را کسب کند.

1730667

در جریان نشست خبری امروز یورگن کلوپ، یکی از خبرنگاران با سوال خود باعث عصبانیت مربی آلمانی شد. او پرسیده بود که کلوپ برای هفته دوم و پاک کردن خاطره شروع لرزان لیورپول چه برنامه‌ای دارد و اینکه چرا لیورپول با او به شروع بد عادت کرده است.

کلوپ که به وضوح ناراحت شده بود، در پاسخ گفت:« زندگی شما بسیار راحت و ساده است. چه سوال احمقانه‌ای! پاسخش ساده است: با تغییر روند کار و کسب نتایج خوب. اطمینان می‌دهم که شرایط ما بهتر خواهد شد و این تازه شروع فصل است. ما فصل گذشته در 64 بازی به میدان رفتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم و حالا شما به من می گویید، چه شروع آهسته و لرزانی؟»

1730694

کلوپ در مورد زمان بازی با پالاس که ساعت 20 به وقت محلی است، گفت:« بازی در شب، اتفاق مثبتی است چرا که این روزها دمای هوا بسیار بالاست. البته این برای پالاس هم یک مزیت است و کار را برای شان راحت‌تر می‌کند.»

کلوپ در پاسخ به سوال کنایه‌آمیز خبرنگاری که پرسیده بود، این برنامه زمانی لطفی از سوی لیگ برتر به لیورپول است نیز گفت:« چطور به چنین نتیجه‌ای رسیده‌اید؟ اگر ما قرار است شب بازی کنیم، شرایط برای حریف نیز یکسان است. مگر ما قرار است شب بازی کنیم و پالاس در گرمای روز؟ بازی در گرما برای هیچ تیمی مطلوب نیست و حالا پالاس هم مثل ما در شرایطی ایده‌آل بازی خواهد کرد. در لیگ برتر همه چیز منصفانه است.»

دیدگاه‌ها