کد خبر : 1837907 | 21 مرداد 1401 ساعت 18:49 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: اشکرینیار می‌ماند، هدف اینتر قهرمانی است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، مدعی شد که این باشگاه دیگر هیچ یک از بازیکنانش را در این تابستان نخواهد فروخت.

اینزاگی: اشکرینیار می‌ماند، هدف اینتر قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در چارچوب رقابت‌های هفته اول سری A ایتالیا در زمین لچه به مصاف این تیم خواهد رفت و اینزاگی می‌گوید تیمش برای شروع این فصل آماده است. 
مشکلات مالی باشگاه اینتر در این فصل باعث شد که این باشگاه مجبور به فروش تعدادی از بازیکنانش در این پنجره تابستانی شود و مذاکرات برای انتقال میلان اشکرینیار به پی اس جی از هفته‌ها قبل ادامه داشت اما دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال به توافق نرسیده بودند. 
پیش از این گفته شده بود که اینزاگی از مدیران اینتر خواسته است که از فروش اشکرینیار و همچنین دنزل دومفرایز در این پنجره نقل و انتقالاتی منصرف شوند و به نظر می‌رسد که این درخواست مورد قبول مدیران این باشگاه قرار گرفته است. 

1657179


این مربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از بازی برابر لچه در این باره گفت:« ما دیگر نباید درباره مسائل نقل و انتقالاتی صحبت کنیم و تمام تمرکزمان را باید روی زمین بازی بگذاریم. این باشگاه می‌داند که ما در خط دفاعی مشکلاتی داریم و در تلاش هستیم که بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم.»
اینزاگی با اشاره به مذاکرات انجام شده برای فروش اشکرینیار اظهار داشت:« این بازیکن در اینتر می‌ماند و قرار است جای دی فرای را در ترکیب تیم بگیرد. دانیلو دی‌آمبروسیو و متئو دارمیان شانس هر مربی در هر تیمی هستند چون می‌توانند در تمام نقاط زمین بازی کنند و از امروز اگر دی فرای در زمین نباشد، اشکرینیار جای او را پر خواهد کرد.»
او درباره اهداف اینتر برای فصل جدید اضافه کرد:« هدف ما قهرمانی است. پریشیچ را از دست دادیم که موضوع مهمی است اما او انتخاب متفاوتی داشت. ما لوکاکو را برگرداندیم و بازیکنان با ارزشی چون اونانا، میختاریان و بلانووا را جذب کردیم که می‌توانند به ما در رسیدن به هدف‌مان کمک کنند.»

دیدگاه‌ها