کد خبر : 1837934 | 21 مرداد 1401 ساعت 20:33 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: می‌خواهیم چلسی را شکست دهیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید او و بازیکنانش به دنبال جبران سه شکست برابر چلسی در ژانویه گذشته هستند.

کونته: می‌خواهیم چلسی را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان تاتنهام است و این فرصت خوبی برای کونته است که توانایی تیمش را محک بزند. 
تاتنهام ژانویه سال گذشته سه بار برابر چلسی قرار گرفت و هر سه دیدارش را با شکست پشت سر گذاشت اما به نظر می‌رسد که این تیم حالا آماده است که این باخت‌های ناگوار برابر رقیب همشهری را جبران کند. 
کونته در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« وقتی به تاتنهام آمدم گفتم که می‌خواهیم روایت خوبی را برای این باشگاه بنویسیم. من به خوبی می‌دانستم که انجام این کار به دلایل متفاوت از بسیاری از باشگاه‌های دیگر سخت‌تر است اما ما این کار را در مسیر درستی آغاز کردیم.»

1734209
این مربی ایتالیایی  درباره رویارویی با چلسی اظهار داشت:« بازی روز یکشنبه مطمئنا دشوار است اما ما می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم. من و بازیکنانم منتظر این بازی و پیروزی در آن هستیم چون این بازی برای ما بسیار مهم است و می‌توانیم ارزیابی درستی از پیشرفت‌مان داشته باشیم. این بازی برای ما بسیار مهم است. شما ممکن است یک بازی را با خوش شانسی ببرید و یک بازی را با بدشانسی ببازید.»
او درباره پیشرفت تیمش نسبت به فصل گذشته اضافه کرد:« این واقعا شگفتی خوبی است. این که بتوانم تغییرات این تیم در چنین مدت کوتاهی را ببینم بسیار لذتبخش است. این اتفاق مثبتی برای تیم و برای من است. حالا به بخش دشوارتر رسیده‌ایم چون حفظ این سطح از رسیدن به آن سخت‌تر است.»
سرمربی تاتنهام درباره عملکرد این تیم در پنجره نقل و انتقالات گفت:« ما باید به تلاش ادامه دهیم. حق هیچ اشتباهی درباره بازیکنان و خریدهای جدید را نداریم. این کار واقعا دشوار است چون تاتنهام حالا زمانی برای انجام اشتباه در بازار نقل و انتقالات ندارد.»

دیدگاه‌ها