کد خبر : 1837938 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:00 | 19K بازدید | 6 دیدگاه

هیجان انگیزترین بازی در شروع لیگ

نفتMIS 3 - مس کرمان 2؛ سه امتیاز با یک سوپرگل

کربمی با یک بغل‌پای تماشایی از پشت محوطه جریمه سرنوشت بازی را رقم زد.

نفتMIS 3 - مس کرمان 2؛ سه امتیاز با یک سوپرگل

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته اول دوتیم نفت مسجد سلیمان و مس کرمان برخلاف انتظار بسیار جذاب و پر گل بود. تیم‌ها میل هجومی زیادی داشتند و در نیمه اول چهار بار تور دروازه‌ها به لرزه در آمد.

ابتدا پیمان رنجبری روی دفع ناقص آرمان شهداد نژاد گل زد و شش دقیقه بعد امین کاظمیان روی پاس استادانه احمد نصیری کار را به تساوی کشاند. پس از کاشته شدن توپ در میانه زمین نفتی‌ها در اولین حمله خود پس از خوردن گل، دوباره پیش افتادند. این بار رضا دهقانی دروازه مس را باز کرد. ۷ دقیقه بعد حسین دوستدار روی اشتباه علی محسن زاده بازی را دو بر دو مساوی کرد.

در نیمه دوم بازی، نفت مسجد سلیمان گل سوم خود را زد. امیرحسین کریمی با شوتی از راه دور یک سوپر گل زد تا نفتی‌ها اوایل نیمه دوم باز هم از حریف کرمانی خود پیش بیفتند.

در ادامه بازی نفت، فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشت و مس کرمان نیز تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن مسابقه کرد اما شاگردان مهاجری این بار هوشیار بودند و با آرام کردن بازی این اجازه را به حریف ندادند تا این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود نفت به پایان برسد.

مس کرمان نیز که در فصل گذشته رقابت سنگینی برای قهرمانی در لیگ یک داشت امیدوار است با فرزاد حسین‌خانی در بازگشت به لیگ برتر شروع قابل قبولی داشته باشد.

هفته اول لیگ برتر/ جمعه ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ ساعت ۲۰:۳۰/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی/ بدون تماشاگر

تیم داوری: حسین زیاری، هادی طوسی، مرتضی سلیمان نژاد و امیر عیار

کارت زرد
سامان تورانیان(۵۰)

میلاد پورصف شکن(۸۸)

پیمان رنجبری (۲+۹۰)

میثم نقی زاده (۵+۹۰)

1734527

ترکیب نفت مسجدسلیمان:


علی محسن زاده،مجتبی مقتدایی،سامان نریمان جهان(۸۰- محمد خرم‌الحسینی عقیل کعبی علیرضا دغاغله،پیمان رنجبری،رضا دهقانی،مسلم مجدمی،میلاد باقری،اسماعیل بابایی،امیرحسین کریمی(۸۰-علی کیانی فر)

1734517

ترکیب مس کرمان:


آرمان شهداد نژاد، سید جلال عبدی، عیسی پرتو، شروین بزرگ،حسین دوستدار،سامان تورانیان(۸۶- علیرضا قادری)،سید محمد ستاری،علی تهامی،احمد نصیری،عارف زینلی،محمد امین کاظمیان

1734519

شرح گل
نفت MIS یک - مس کرمان صفر (دقیقه ۲۳: پیمان رنجبری): حرکت زیبای علی دغاغله با شوت دقیق او همراه شد که شهدادنژاد نتوانست توپ را کامل مهار کند و پس از دفع ناقص توپ جلوی پای رنجبری افتاد و شماره ۹ نفت اولین گل فصل این تیم را زد‌.

نفت MIS یک- مس کرمان یک(دقیقه۳۰: محمد امین کاظمیان): مدافعان نفت با یک پاس در عمق زیبا به هم ریختند و محمد امین کاظمیان با استفاده از این فرصت دروازه محسن زاده را فرو ریخت.

نفت MIS دو- مس کرمان یک(دقیقه۳۳: رضا دهقانی): نفت بلافاصله پس از دریافت گل نتیجه را جبران کرد. حرکت از سمت راست شاگردان مهاجری به دهانه دروازه آمد و پیمان رنجبری با یک چرخش و پاس کات بک رضا دهقانی را در شرایط گلزنی قرار داد و این بازیکن دروازه را باز کرد.

نفت MIS دو - مس کرمان دو(دقیقه۴۰: حسین دوستدار): خروج عجیب و ناموفق محسن زاده سبب شد بازیکنان مس از سمت راست سانتر کنند و در حالی که دروازه خالی بود شروین بزرگ توپ را کاشت و دوستدار با شوتی دقیق دروازه را باز کرد.

نفت MIS سه- مس کرمان دو (دقیقه ۵۹: امیرحسین کریمی): حرکت ترکیبی از سمت چپ بازیکنان نفت با یک پاس در عرض همراه شد و کریمی از پشت محوطه با شوتی زیبا یک گل استثنایی را به ثمر رساند.

*دقایق حساس:

دقیقه ۳: ارسال بلند اسماعیل بابایی به روی دروازه مس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: ضربه آزاد توسط ستاری به سمت دروازه مس زده شد که در دستان محسن زاده قرار گرفت.

دقیقه۲۰: مسلم مجدمی با حرکت در عرض شوت زیبایی با پای چپ زد که شهدادنژاد با عملکرد خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۲: شوت محکم رضا دهقانی در اختیار گلر مس قرار گرفت.

دقیقه ۵۵: فرصت مناسب برای شروین بزرگ به دست آمد اما شوت او در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۹: فرصت عالی برای پیمان میری از بالای دروازه به بیرون رفت.

*بهترین بازیکن: 
پیمان رنجبری و رضا دهقانی در این بازی یک گل و یک پاس گل دادند و تاثیر بزرگی در پیروزی شیرین تیم‌شان داشتند. البته امیرحسین کریمی نیز با سوپر گلش عامل پیروزی تیمش بود. عملکرد تیمی شاگردان مهاجری در این بازی بسیار خوب بود.

اتفاق ویژه: 
نفت مسجد سلیمان درحالی لیگ را طوفانی آغاز کرد که فصل گذشته یکی از گزینه‌های اصلی سقوط بود. نمایش شاگردان مهاجری در این بازی سزاوارانه بود و این تیم در هفته اول به نخستین پیروزی خود دست یافت‌.

درحاشیه
*با توجه به گرمای هوا در نیمه اول و دوم کولینگ برک گرفته شد.
*نفت مسجد سلیمان در نیمه اول دو بار پیش افتاد اما شاگردان حسین‌خانی خیلی زود هر دو گل را جبران کردند.
*خروج اشتباه علی محسن زاده سبب شد مس کرمان بازی را دو بر دو مساوی کند.
*سامان نریمان جهان که پس از جدایی از تراکتور اولین بازی خود با پیراهن نفت را پشت سر گذاشت پس از ۸۰ دقیقه بازی تعویض شد.
*رضا مهاجری با اعتراض به تصمیم داور در دقایق پایانی بازی کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها