کد خبر : 1837946 | 21 مرداد 1401 ساعت 21:52 | 45.3K بازدید | 11 دیدگاه

با ناامیدی از دی‌یونگ؛ هدف جدید یونایتد در بارسا

مدیران یونایتد در حال بررسی شرایط جذب سرجینیو دِست، مدافع کناری بارسلونا هستند.

با ناامیدی از دی‌یونگ؛ هدف جدید یونایتد در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تلاش یونایتد برای جذب بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند برای خرید بازیکن دیگری از بارسلونا اقدام کنند. 
یونایتد از چند ماه قبل مذاکرات برای جذب فرانکی دی‌یونگ را آغاز کرده بود و پس از برگزاری چندین جلسه موفق شده بود بر سر مبلغ انتقال این بازیکن با مدیران بارسا به توافق برسد اما این ستاره هلندی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است و قصد دارد به حضورش در نوکمپ ادامه دهد. 
بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که این اتفاق شکست بزرگی برای یونایتد بوده است و انتقادهای بسیاری را برای این باشگاه به همراه داشته است، چرا که آنها باور دارند افت فاحش این تیم و همچنین عدم کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باعث شده است که بازیکنان تمایلی برای پیوستن به این تیم نداشته باشند. 

1708781

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که تن‌هاخ در حال بررسی شرایط جذب دِست است تا بتواند خط دفاعی تیمش را خصوصا پس از شکست برابر برایتون در اولین هفته لیگ برتر تقویت کند. 
بارسلونا آماده است تا این بازیکن را بفروشد و قیمت مدنظر آنها برای فروش این بازیکن 17 میلیون پوند است اما مشخص نیست که آیا یونایتد حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب این بازیکن خواهد بود یا خیر. 
دِست در سال 2020 با قراردادی به ارزش 23.5 میلیون پوند از آژاکس به بارسلونا پیوست و در طول این دو فصل 72 بازی با پیراهن این تیم انجام داد.

دیدگاه‌ها