کد خبر : 1837957 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:36 | 70.1K بازدید | 38 دیدگاه

کیت جدید پرسپولیس بر تن ستاره‌ها (عکس)

باشگاه پرسپولیس از کیت جدید این تیم رونمایی کرد.

کیت جدید پرسپولیس بر تن ستاره‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع لیگ برتر باقی مانده، باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و ویدیو از کیت جدید این تیم رونمایی کرد که مثل همیشه رنگ آن قرمز خواهد بود و بر اساس توافق قبلی، شرکت آلمانی آل‌اشپرت است که البته از خط تولید ایران برای پرسپولیس ارسال شده است.

کیت جدید سرخپوشان در پایین پیراهن طرح‌های بته جقه دارد و آستین آن نیز مثل کیت‌های قدیمی این تیم سفید رنگ است. البته شورت ورزشی برخلاف البسه قدیمی، قرمز رنگ خواهد بود.

همچنین برای این کیت از حاشیه زرشکی استفاده شده که پیشتر نظیر آن وجود نداشت.

باشگاه پرسپولیس این کیت را بر تن سه کاپیتان خود و همچنین سعید صادقی ستاره نقل و انتقالاتی این تیم رونمایی کرده است.

پرسپولیسی‌ها که پیش از انتشار تصاویر مربوط به رونمایی از کیت این فصل خود، در کلیپی کوتاه هواداران مشتاق خود را مهیای تماشای طراحی پیراهن‌های این فصل کرده بودند، در نهایت با سود بردن از حضور دو کاپیتان و همچنین ستاره نقل و انتقالاتی خود کیت سرخ را به نمایش در آوردند. کیتی که در این فصل از سوی کمپانی آل‌اشپرت که همکاری باسابقه‌ای با این باشگاه داشته در اختیار سرخ‌ها قرار گرفته است. آل اشپرت که در فصول اخیر تامین البسه بیشتر تیم‌های لیگ ایران و همچنین رده‌های ملی‌ را بر عهده داشته، با توجه به وسواسی که مدیران پرسپوليس و همچنین اعضای فنی این باشگاه داشته‌اند، در تلاش بوده با بالاترین کیفیت کیت‌های این فصل را در اختیار شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار دهد و در وهله اول نیز موردتوجه و استقبال اعضای تیم نیز قرار گرفته است. پرسپوليس فردا قرار است با این پیراهن اولین نمایش خود در فصل بیست و دوم را به انجام برساند و باید دید برابر ذوب آهن چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

1734565
1734566
1734567

دیدگاه‌ها