کد خبر : 1837959 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:39 | 68.8K بازدید | 41 دیدگاه

داور یک پنالتی ما را اعلام نکرد

ساپینتو: برای من رکورد نباختن مهم نیست

سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

ساپینتو: برای من رکورد نباختن مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از شکست در نخستین حضور خود روی نیمکت آبی پوشان و در لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان گفت: در نیمه اول خوب بودیم. آنها بجز یک موقعیت، فرصت زیادی نداشتند. در بازی کردن خوب بودیم و کنترلمان در بازی خوب بود. سپاهانی ها فقط منتظر این بودند تا ما اشتباه کنیم و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: تیم سپاهان در بخش دفاع هافبکی خوب عمل کرد و منتظر اشتباهات ما بود، از این اشتباهات هم استفاده کرد. بعد از اینکه گل اول را خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم هم کار را برای ما خیلی سخت کرد.

او گفت: همانطور که قبلاً اظهار کردم، داور یک پنالتی ما را نگرفت و ما نباید برابر این تیم ها، از اینگونه اشتباهات کوچک داشته باشیم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

ساپینتو درباره شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال و تبعات این باخت گفت: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی موضوع جالبی نیست و امیدوارم در آینده خوب ظاهر شویم.

1734569

سرمربی پرتغالی استقلال در مورد تغییر سیستم تیم به 4231 و اینکه آیا این می تواند زمینه ساز بازگشت تیم به این سیستم باشد، پاسخ داد: ما سیستم را به 4231  تغییر ندادیم. سیستمی که من با آن بازی کردم و تغییر دادم سیستم 3-5-2 بود. در چهار هفته‌ای که در بازی های تدارکاتی بودیم و تمرینات را انجام دادیم، روی این مسائل زیاد کار کرده بودیم. در فاز دفاعی خوب بودیم. عارف غلامی و رافائل سیلوا را تعویض کردم. عارف می توانست خوب نفوذ کند، جلالی هم می توانست برتری زیادی ایجاد کند.

او اظهار داشت: سلمانی و بابایی می توانستند تهاجمی تر کار کنند. با دو هافبک کار را ادامه دادم. متأسفانه وقتی گل دوم را خوردیم، ذهنیت را از دست دادیم. با این پنالتی که گرفته نشد، می توانستیم به بازی برگردیم ولی اینگونه نشد.

ساپینتو در مورد اینکه چرا استقلال در 20 دقیقه پایانی برنامه ای نداشت و از حملات تیم استفاده ای نشد، گفت: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم آنها از جلو پرس خوبی انجام دادند و ما نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم. می توانستیم از فضا استفاده کرده و شوت زنی کنیم. به اندازه کافی خوب نبودیم. نیمه اول بازی را دوست داشتم اما وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد. باید سعی کنیم پیشرفت کرده و بهتر شویم.

دیدگاه‌ها