کد خبر : 1837961 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:56 | 44.1K بازدید | 40 دیدگاه

دو خارجی ما جزو بازیکنان خوب لیگ خواهند شد

رحمتی: این صحنه را با پنالتی پرسپولیس مقایسه کنید

سرمربی آلومینیوم می‌گوید تیم او در آینده بهتر و هماهنگ تر خواهد شد.

رحمتی: این صحنه را با پنالتی پرسپولیس مقایسه کنید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی هوادار در مورد این مسابقه گفت: راجع به بازی امروز باید ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. من خودم عذرخواهی می‌کنم از هوادارانمان و ما باید یاد بگیریم که در خانه به هر قیمت و عنوان و شرایطی نباید ببازیم. عذرخواهی می‌کنم و انشالله در آینده سعی می‌کنم جبران کنیم.

وی افزود: ما امسال پانزده بازیکن جدید داریم و این یک مقداری هماهنگی را زمانبر می‌کند. بازیکنان خارجی ما مقداری دیر اضافه شدند و شرایط سخت بود و رفته رفته جلوتر برویم تیممان هماهنگ تر خواهد شد.

سرمربی آلومینیوم درباره نمایش شاگردانش اظهار داشت: در بازی امروز روی یک اتفاق گل خوردیم. نیمه اول خود من و بچه‌ها اذعان داشتیم که خوب نبودیم. نیمه دوم ولی خیلی بهتر شدیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. متاسفانه نتوانستیم توپ‌ها را تبدیل به گل کنیم و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادیم.

1734577

او درباره داوری گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما شما بروید صحنه پنالتی بازی پرسپولیس که همین داور برای حریف گرفت را ببینید و این خطایی که روی هانسل بود را هم ببینید و قیاس کنید. نیازی نیست صحبت کنم و فقط مقایسه کنید.

رحمتی در مورد دو بازیکن خارجی تیمش عنوان کرد: صددرصد از آنها راضی ام. انتظار نداشتم هانسل انقدر پرانرژی و خوب بازی کند. والنتینو هم یک مقدار دیر اضافه شده بود و در بازی‌های بعدی می‌توانند هماهنگ‌تر شوند و به ما کمک کنند. آنها جزو خارجی‌های خوب لیگ برتر خواهند شد.

دیدگاه‌ها