کد خبر : 1837965 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:19 | 16K بازدید | 7 دیدگاه

خطاب به رحمتی: سفارش کن ما هم خارجی بگیریم

الهامی: سعی می‌کنم امسال جام نگیرم!

سرمربی تیم هوادار صحبت های جالبی در خصوص خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی انجام داد.

الهامی: سعی می‌کنم امسال جام نگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز یک تبریک ویژه به آقای مهدی رحمتی می‌گویم زیرا تیم خیلی خوبی دارد. تیمش مخصوصا خارجی‌هایشان من را سورپرایز کردند، او نشان داد مربی توانمندی است. فکر می کنم هیچ تیمی خارجی های آلومینیوم را ندارد. شاید ناشناخته بودن تیم ما یک مقدار امروز به دادمان رسید. در ۲۰ دقیقه اول بهتر بودیم و به گل رسیدیم. تیم خیلی خوبی بود به آقا مهدی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: شروع ما خیلی خوب بود و به گل رسیدیم و بعدش نیمه اول متعادل شد. در نیمه دوم حریف تدارک خیلی خوب و قصد داشت زود به گل برسد و بعد از آن فوتبال را بی حوصله ادامه دادند تا به گل برسند ما هم ابزار دفاع کردن را داشتیم و حتی در ضد حمله می‌توانستیم از موقعیت های که داشتیم استفاده بهتری کنیم. در ۲۰ دقیقه آخر حریف فشار زیادی آورد ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیاز با ارزشی را بگیریم و از بچه ها واقعا تشکر می کنم. دست تک تک آن ها را می بوسم و از آن ها تشکر می کنم. موقعی که گل زدیم نیمکت ما خوشحال تر از بچه های زمین بود و این برای من مایه امیدواری است. به تیم خوب آلومینیوم تبریک می گویم. جایگاه جدولی آلومینیوم به نظر من امسال خیلی بهتر از سال قبل می شود.

سرمربی هوادار در مورد قضاوت داور گفت: داوری خوب بود. بازی هیچ صحنه خاصی نداشت و به آقای کاظمی تبریک می گویم. نشان داد داور توانمندی است. به نظرم برای اینکه یک داور المللی باشد کاملا شایسته است.

1734639

الهامی در مورد حفظ نتیجه و استفاده از اشتباهات حریف و اینکه با این روش قهرمان حذفی می شوند یا خیر  توضیح داد: ما تیم بسیار با کیفیتی داریم. رفته رفته جلو می رویم. خوشحالم شاگردانم در تراکتور و نساجی سنگ تمام گذاشتند و در هوادار هم همین طور است. هرچه خدا بخواهد همان می شود. توصیه آقا فیروز این بود امسال جام‌ نگیرم. برایش احترام قائلم، خدمتی که ایشان به من کرد خانواده ام نکرد. روز گذشته چنین مصاحبه ای کرده بود و من هم سعی می کنم جام  نگیرم!

وی اضافه کرد: بچه های اراک، آقا مهدی و بقیه رفقای من هستند. آن ها آمدند تهران ما را ببرند ولی فکر نمی کردم این قدر فشار بیاورند. ما با استقلال بازی دوستانه کردیم. واقعا نیمه ما را ندیدند. به مهدی بابت تیمی که بسته دست مریزاد می گویم. من اگر مهدی را ببینم باید بپرسم خارجی هایش را از کجا گرفته که ما هم بگیریم چون خیلی خوب بودند.

وی در خصوص غیبت تماشاگران اظهار کرد: سال گذشته من نگفتم به بچه های اراک شماره خانواده ام را دادند و زنگ زدند. اراک دارد به قطب فوتبال تبدیل می شود و باید قبول کنیم زیرا ابزار حرفه ای بودن را دارد. تماشاگرانش واقعا خوب هستند، هوادارانی که تیمشان در آزادی می بازد اما تشویقش می کنند قابل احترام هستند‌. اگر ناراحتی برای هواداران آلومینیوم پیش آمده از آن ها معذرت می خواهم چون چند نفر از آن ها به من زنگ زدند و گفتند آقای الهامی ما چنین آدم هایی نیستیم.

الهامی در پایان در مورد اینکه قرار است بازیکن جدیدی جذب کنند یا خیر افزود: بازیکن جدیدی نمی گیریم، مگر اینکه مهدی یک خارجی خوب سفارش بکند!

دیدگاه‌ها