کد خبر : 1837967 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:37 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی با چنگ و دندان از امتیاز دفاع کرد

نساجی فصل گذشته در لیگ برتر در فاز دفاعی تیم خوبی نبود بطوریکه از نظر تعداد گل خورده سومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر محسوب می شد.

نساجی با چنگ و دندان از امتیاز دفاع کرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری با شناخت روی این موضوع ترکیب خط دفاعی تیمش را  در فصل جدید با تغییر مواجه کرده است بطوریکه علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس زوج حامد شیری شده و از سویی مصطفی جوادیان هم در پست دفاع چپ به میدان آمد. به عنوان یک بازیکن جوان که فصل گذشته به بازی گرفته نشد.

نساجی در مصاف با مس بازی سنگینی را پشت سر گذاشت به سبب اینکه مس فصل گذشته یکی از تیم های خوب در فاز تهاجمی بود. با این حال مازنی ها در استادیوم نقش جهان و در برابر تیم تهاجمی مس مقاومت خوبی در فاز دفاعی داشتند و تنها یک بار دروازه آنها روی حملات مس باز شد که با توجه به تعداد حملات مس عملکرد خوبی بود. نساجی برای کسب یک امتیاز از این دیدار با چنگ و دندان دفاع کرد و در نهایت هم دست پر میدان را ترک کرد.

در فصل جدید به نظر می رسد نساجی در دفاع تیمی بهتر از فصل گذشته عمل کند به خصوص که با حضور جوان ها در ترکیب میانگین سنی تیم پایین آمده است. نساجی بیشتر می تواند بدود و فضاها را پوشش دهد. نساجی در هفته دوم بازی ها بار دیگر در استادیوم نقش جهان به میدان خواهد آمد و این بار میهمان تیم سپاهان خواهد بود.

دیدگاه‌ها