کد خبر : 1837968 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:42 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجری و قوی‌ترین شروع ممکن در گرما

بدون شک از دیدار نفت مسجد سلیمان – مس کرمان می توان به عنوان یکی از بازی های زیبای هفته نخست یاد کرد به این خاطر که 5 گل داشت و سهم شاگردان رضا مهاجری 3 گل بود.

مهاجری و قوی‌ترین شروع ممکن در گرما

به گزارش "ورزش سه"، ارایه فوتبال تهاجمی از سوی تیم رضا مهاجری چیز تازه و عجیبی نیست. رضا مهاجری در هر تیمی بوده دوست داشته تیمش بازیسازی را از منطقه یک سوم دفاعی آغاز کند و با پاس های متعدد و پله پله جلو بیاید. همیشه بازی های تیم تحت هدایت این مربی بازی های زیبایی بوده است. پیش تر بازی های خوبی از تیم او دیده بودیم؛ در پدیده. در نساجی هم  موفق شد سبک بازی تیم مازنی را تغییر دهد و نساجی را از یک تیم دفاع، ضد حمله به یک تیم مهاجم تبدیل کند.

و حالا نفت مسجد سلیمان. فصل گذشته با هدایت این مربی در جدول بازی های لیگ برتر باقی ماند و این فصل یک شروع خوب در هفته ابتدایی و آنهم در روزهایی که خوزستان گرم ترین نقطه زمین به حساب می آید. چنین بازی هایی است که لیگ را گرم و زیبا می کند و باید قدردان چنین تفکری در بازی های لیگ برتر بود. امشب بدون شک کسی از گل های خورده نفت مسجد سلیمان حرف نخواهد زد. صحبت از گل های زده تیم  نفت و شجاعت رضا مهاجری است.

این فوتبال ممکن است در برخی از بازی ها از دست یابی به نتیجه مطلوب باز بماند اما تیمی که رو به جلو و تهاجمی بازی می کند بدون شک به موفقیت های غیر قابل پیش بینی دست خواهد یافت. رضا مهاجری و نفت با قویترین شروع ممکن در گرما نشان دادند این فصل به چیزی بیشتر از ماندن در جدول بازی ها فکر می کنند.

دیدگاه‌ها