کد خبر : 1837972 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:59 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

من کیف می‌کنم هزینه می‌کنند

مطهری: کار در پرسپولیس وحشتناک سنگین است

حمید مطهری، سرمربی نساجی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان از نمایش حریف تمجید کرد اما نتیجه را عادلانه دانست.

مطهری: کار در پرسپولیس وحشتناک سنگین است

به گزارش "ورزش سه"، تیم او در بازی نخست در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان بود؛ کما اینکه این بازی در قائمشهر هم برای او برگزار می شد تفاوتی نمی کرد چرا که سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی های هفته نخست را در همه شهرها بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

مصاف نساجی – مس با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. حمید مطهری در پایان این بازی گفت: هفته اول لیگ بود و می‌دانید بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است، چون شناخت دقیقی از حریف ندارید. در نیمه اول تیم ما فوتبال خیلی خوب و روبه‌جلویی بازی کرد. روی انتقال‌های منفی تیم مس برنامه‌ریزی کرده بودیم، ولی از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم، حتی توپ را به تیر دروازه هم زدیم. تیم مس در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود و فشار زیادی به ما وارد کرد. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، ولی علی‌رغم اینکه در جلسات فنی مدل حرکتی و جایگیری شیمبا را بررسی کرده بودیم، او موفق به گلزنی شد. شیمبا بازیکن باکیفیتی است و ضربه سر فوق‌العاده‌ای زد.

سرمربی تیم نساجی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجود تلاش کردند. آیتم‌هایی را که مدنظر داشتیم، مخصوصاً در نیمه اول به خوبی انجام دادند و شاید می‌توانستیم برنده بازی باشیم. پایان بازی با نتیجه تساوی فکر می‌کنم عادلانه بود.

1734609

حمید مطهری، پیرامون اولین تجربه سرمربیگری اش گفت: خیلی سال است که در فوتبال کار می‌کنم. در این سال‌ها خیلی پیشنهاد داشتم، ولی اصول اخلاقی‌ام باعث شد این اتفاق در این زمان رخ بدهد. کار در پرسپولیس وحشتناک سنگین است. کار من در پرسپولیس هم فوق‌العاده سخت بود. دستیار هر مربی بوده‌ام متعهدانه کارم را انجام داده‌ام. مسئولیتم در پرسپولیس مسئولیت بزرگی بود و اگر بخواهیم ریز شویم روی موضوع مسئولیتم کمتر از سرمربیگری نبود. اینجا هم فشارهای خودش را دارد و سعی می‌کنم بهترین خودم باشم. سعی می‌کنم ارتباط خوبی با بازیکنان و مجموعه باشگاه و رسانه‌ها داشته باشم تا بتوانم در این پست هم موفق باشم.

وی درباره اینکه آیا تفاوت دو تیم تنها حضور شیمبا در مس بود، این چنین توضیح داد: وقتی مهره‌‌های تأثیرگذار در بخش حمله داشته باشید، نتیجه‌اش این می‌شود. مس تیم خوب و قابل احترامی است. اینکه می‌گویند برخی تیم‌ها هزینه کرده‌اند حرف درستی نیست و با آن موافق نیستم. فوتبال ما باید به جایی برسد که همه تیم‌ها خوب باشند و هزینه کنند. در فوتبال حرفه‌ای همه تیم‌ها باید پرامکانات باشند. مگر سپاهان بد است؟ من کیف می‌کنم، هزینه می‌کنند. فوتبال حرفه‌ای یعنی این. اینکه بعضی تیم‌ها می‌گویند تیم ما پول ندارد بقیه دارند، صحبت‌های قشنگی نیست. شاید من خودم سال‌های آینده در یکی از این تیم‌ها باشم. تیم‌ها هزینه می‌کنند و نتیجه‌اش را هم می‌بینند. مس رفسنجان قابل احترام است و در نیمه دوم هم به ما فشار زیادی آوردند، ولی نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی درباره اینکه ربیعی اعتقاد داشت پنالتی نساجی اشتباه بوده است، گفت: من به نظر همکارم احترام می‌گذارم. تیم داوری بسیار سالمی داشتیم، ولی خودم با خودم عهد کردم راجع به داوری‌ها صحبت نکنم. اگر سه پنالتی علیه یا برای من گرفته شد هم سعی می‌کنم درباره داوری حرف نزنم. اجازه بدهید ما به‌عنوان مربی کارمان را انجام دهیم و داوران هم کارشان را انجام دهند. در این صورت هم داوران و هم مربیان می‌توانند موفق‌تر باشند. شاید در جریان بازی با داور صحبت کنیم، ولی در کنفرانس‌ها دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، چون واقعاً نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. این را تجربه به من ثابت کرده است.

دیدگاه‌ها